דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

המטה התנועתי להחזרת החטופים יוזם אירועי מחאה לקראת ובמהלך חול המועד פסח

נציג בכל קיבוץ, מבצע שילוט ארצי ושורת אירועים מחאה בימי חול המועד פסח. מטה התנועה הקיבוצית מוביל פעילות עם מטה משפחות החטופים
חצי שנה
חצי שנה של סבל. המשפחות מחפשות לסולידריות

הרחבת פעילות התנועה הקיבוצית עם מטה משפחות החטופים קיבלה השבוע ביטוי בשורת החלטות ופעילויות שטח. המשכה, בהשתתפות בהפגנה מרכזית שתיערך ביום ראשון הקרוב, 7 באפריל – חצי שנה לאירועי השביעי באוקטובר, אז נחטפו יותר מ–240 אחינו ואחיותינו לעזה.

אילת סלע יונגרמן, שמרכזת את הצוות התנועתי והקשר עם משפחות החטופים, דיווחה כי "בני המשפחות, מלווים בפעילי המטה ומתנדבים, השתתפו השבוע בדיוני ועדות הכנסת שם העלו את מצוקתם ודרשו כי המדינה תכריע לטובת הסכם החזרת החטופים. בהפגנת שלושת הימים – ראשון עד רביעי - מול משכן הכנסת, השתתפו מדי יום רבבות בני אדם, ביניהם אלפים מהקיבוצים, בקריאה להשבת החטופים והחלפת הממשלה".

המטה התנועתי קיים ביום רביעי ישיבת זום לתאום צעדי המחאה בהמשך בהשתתפות 50 נציגים של קיבוצים, ונציגות של  משפחות חטופים מקיבוצים, אשר שיתפו בצורה חשופה וכנה את החשיבות שהם רואים בתמיכת קיבוצים במאבקם להשבת יקיריהם מהשבי. הם הסבירו כי חודשי המאבק ארוכים שוחקים ומתישים גופנית ונפשית, והסולידריות הקיבוצית חשובה להם מאוד בכדי לאסוף כוחות ולהמשיך הלאה.

ומה מתוכנן להמשך? על כך משיבה אילת, כי במטה המשפחות אמנם מייחלים כולם להסכם שיביא לשחרורם של כל החטופים, אך בצד התקווה עסוקים בארגון פעילות מחאה בימי חול המועד פסח והיא עתידה לכלול שילוט דרכים וצמתים והכנת מיצגים אנושיים וחקלאיים. פרסום מקדים שלהם ייעשה בערוצי התקשורת התנועתיים.   

הוספת תגובה חדשה