דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"הלבבות יתמלאו כשכולם יחזרו"

אוהל התנועה בכיכר החטופים מאויש מדי יום וערב על ידי קבוצות מהקיבוצים. בימים האחרונים היו גן שמואל, שדה אליהו, להבות חביבה, גבעת ונען. לא עוצרים עד שכולם חוזרים. קיבוצים שעוד לא היו מוזמנים להירשם ולהצטרף
שמיכה
שמיכת הטלאים. שמחה על אלה שחזרו וכאב על מי שנותר בשבי.

אוהל התנועה הקיבוצית בכיכר החטופים מאויש מדי יום וערב בקיבוץ אחר שאנשיו מגיעים אליו ומקיימים בו פעילות כלשהי. ככל שגוברים החשש לחיי החטופים והלחץ הציבורי לקידום עסקה לשחרורם גם מגיעים לכיכר יותר אנשים. בעשרת הימים האחרונים היו אנשי גן שמואל, כפר מסריק, מעלה גלבוע, שדה אליהו, עין המפרץ, הקיבוץ הדתי ונען.

ביום ראשון אחרי הצהריים "תפסו משמרת" אנשי קיבוץ גבת, אליהם הצטרפו שכנים מקיבוצים בעמק יזרעאל. סיון ברושי מספרת כי המועצה אזורית סייעה עם אוטובוס וצוות המוראל הקיבוצי ארגן תוכן. "הגעו לכיכר והבאנו עימנו שמיכה שעליה טלאים רחבה, עליה הדבקנו לבבות עם שמות החטופים שכבר חזרו הביתה לשמחתנו. אולם השמחה לא הייתה שלמה. חלק מהטלאים נותרו ריקים, מיותמים משמות, ממחישים את אי חזרתם הביתה של 136 חטופים המוחזקים עדיין בעזה" סיפרה סיון. על השמיכה הם כתבו "הלבבות שלנו יתמלאו כשכולם יחזרו. מאתנו – הנהלת קיבוץ גבת". התפוזים שהביאו הגבתים וגד"ש העמק, ומרק חם, חולקו לבאי האוהל ולמשפחות הדואגות בכיכר, חיממו את הלב ועזרו בהתמודדות עם הצינה ששררה בערב החורפי הנוגה שעטף את תל אביב.

קיבוצים או קבוצות של חברים שמעוניינים להירשם בקישור: אירוח באוהל התנועתי 

הוספת תגובה חדשה