דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"הגן הקיבוצי"

ילדי גנון קיבוץ עלומים
ילדי גנון קיבוץ עלומים

רשת החינוך הקיבוצית בגיל הרך, מספקת לילדים ולהורים איכות חינוכית המתבטאת באקלים גן מיטבי; סדר יום מותאם לצרכים ההתפתחותיים; יחס מבוגרים לילדים המאפשר זמינות רגשית גבוהה לתהליכי החינוך; מספר מוגבל של ילדים בקבוצה; קיומם של קשרים יום יומיים עם הקהילה המחנכת; שותפות באירועי תרבות יישוביים ועוד.

הרשת החינוכית מקיימת הכשרות מקצועיות, ימי עיון, השתלמויות, ליווי והדרכה תוך שיתופי פעולה עם גופי הכשרה והדרכה מובילים בקיבוצים. הרשת מהווה גוף מטה המייצג את הקיבוצים בפני מוסדות המדינה- ועדות רלוונטיות בכנסת, משרד החינוך ומשרד הכלכלה. זאת בשיתוף מקסימאלי עם "מרכז המועצות האזוריות" והמועצות האזוריות.

רשת "הגן הקיבוצי" מוצאת את תחום הפיתוח המקצועי כמשמעותי וחיוני בגיל הרך. התמקצעות זו נבנית על בסיס ידע הנרכש במכללות במסגרת לימודים וקורסים אקדמים ובימי עיון והשתלמויות המשלימות ומעדכנות את הידע התיאורטי. מערך הפיתוח המקצועי עוסק בתחום של כתיבת תוכניות, סדנאות והצעות לפעילויות עם צוותי הגיל הרך, בניית ימי עיון והשתלמויות, פורומים אזוריים והדרכה פרטנית. קיבוצים החברים ברשת 'הגן הקיבוצי' זכאים להשתלמות קבועה לאורך השנה לכל העוסקים במלאכה - מדריכות, מנהלות, גננות ומטפלות.

הוספת תגובה חדשה