דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הבחירות לשלטון המקומי כבר בפתח - מה אתן ואתם עושים כדי להשפיע?

הבחירות לשלטון המקומי, ובתוכן גם המועצות האזוריות, כבר קרובות וצפויות להיערך ביום שלישי, 31 באוקטובר 2023, לכן קיימה רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית מפגש למידה והעמקה בנושא הבחירות למליאת המועצה לצעירי וצעירות הקיבוצים שמעוניינים לקחת צעד קדימה ולהשפיע באזורם
בחירות לשלטון המקומי 2023

רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית, שמה לה למטרה לפתח ולקדם מנהיגות צעירה בקיבוצים ולעודד צעירות וצעירים להיכנס למוקדי קבלת החלטות ולצמתי השפעה. אחד מהמרחבים שבהם יש השפעה יומיומית על תחומי החיים שלנו הוא השלטון המקומי, והבחירות המוניציפליות יתקיימו בעוד פחות משלושה חודשים. על כן, קיימה "הרשת" מפגש זום ללמידה והעמקה בנושא הבחירות למליאת המועצה האזורית בהשתתפות עשרות חברי וחברות הרשת מהקיבוצים שהנושא בוער בהן ושוקלים "לקפוץ לבריכה".

במהלך המפגש התקיים שיח על חשיבות המליאה, על הדיונים שמתקיימים וההחלטות שעולות בה ועל למה חשוב לקחת אחריות ולנסות להיבחר אליה. בנוסף, העמיקו המשתתפים בתהליך הבחירות, לוחות הזמנים, בשאלה מי יכול להגיש מועמדות ועוד. 

רותם שניצקי, מנהלת רשת הצעירים: "מפגש הזום שקיימנו הוא חלק מתהליך שמתקיים בשנתיים האחרונות ברשת, והמשך ישיר לתכנית המנהיגות "המסלול". השלטון המקומי, בדגש על המועצות האזוריות, הוא מרחב שחשוב לשלב בו את המנהיגות הצעירה בקיבוצים, ואני שמחה שיש כאן דור צעיר שאכפת לו ורוצה להיות מעורב".

לאור ההיענות והבקשות מהשטח יתקיים בתאריך 3.9.23 מפגש נוסף בנושא. מוזמנים ומוזמנות להירשם >>>
לחצו כאן
לשאלות ופרטים בנושא, מוזמנים לפנות לרותם שניצקי: rotem@tkz.co.il


עקבו אחרי פעילות הרשת בעמוד הפייסבוק שלה - https://www.facebook.com/hareshetkz?mibextid=ZbWKwL

הוספת תגובה חדשה