דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

דגן לוין נבחר למנכ"ל החדש של איגוד התעשייה הקיבוצית

לוין, חבר קיבוץ צרעה, יחליף בתפקיד את גיל לין שנבחר לאחרונה לראשות המועצה האזורית מגידו לאחר קרוב לשלוש שנים באיגוד. "המשימה הדחופה והקריטית של האיגוד היא לסייע לשיקום ולחוסן של מפעלי הנגב המערבי וגבול הלבנון, המהווים עוגן מרכזי לשיקום קיבוצי חבל תקומה והגליל העליון והמערבי". בעשור האחרון היה לוין פעיל בתנועה הקיבוצית בתפקיד ראש אגף כלכלה ומנכ"ל קמ"ע, ואנו מאחלים לו הצלחה רבה
דגן לוין. "מודה לתנועה הקיבוצית ולהתאחדות התעשיינים על המינוי". צילום" איגוד התעשייה הקיבוצית
דגן לוין. "מודה לתנועה הקיבוצית ולהתאחדות התעשיינים על המינוי". צילום" איגוד התעשייה הקיבוצית

איגוד התעשייה הקיבוצית הודיע השבוע כי הוחלט למנות דגן לוין מצרעה למנכ"ל החדש. לוין, בן מנרה, נשוי ליעל ואב ל-3, למד כלכלה, חשבונאות ומנהל עסקים באוניברסיטה העברית בירושלים והוסמך כרו"ח. הוא בעל ניסיון עשיר בתפקידי ניהול כלכליים וציבוריים בתנועה הקיבוצית: לפני כשנה וחצי סיים שתי קדנציות כראש אגף כלכלה בתנועה הקיבוצית, ובמקביל שימש גם כמנכ"ל ניר שיתופי וכמנכ"ל קרן קמ"ע (עד ימים אלה), וכדירקטור בחברות תעשייתיות ובארגונים כלכליים ארציים ואזוריים של הקיבוצים. לפני כן כיהן כיו"ר הארגון הכלכלי האזורי משקי הרי יהודה ובתפקידי ניהול עסקי ופיננסי בקיבוצים. לוין  מקפיד להתנדב דרך קבע כחבר ועד בעמותות וייעץ לצוות הכלכלי במנהלת תקומה. 

איגוד התעשייה הקיבוצית המאגד כ-270 מפעלים בקיבוצים, במושבים שיתופיים ואת המפעלים אזוריים, מייצג את מפעלי התעשייה הקיבוצית במוסדות המדינה ומול גורמי המשק והכלכלה. האיגוד, שהוקם בשנת 1962 ומפעליו שאחראיים לכ-10% מהמכירות של התעשייה הלאומית, פרושים בכל הארץ ומעל 70% מהם נמצאים בפריפריה, פועל לקידום התעשייה בישראל בשיתוף התאחדות התעשיינים.

דגן לוין מסר: "אני מודה לתנועה הקיבוצית ולהתאחדות התעשיינים על המינוי, ונלהב מההזדמנות להצטרף לצוות המקצועי והמסור של האיגוד במשימת העל של סיוע לפיתוח ולטיפוח התעשייה הקיבוצית, בעת חירום הנוכחית. המשימה הדחופה והקריטית של האיגוד היא לסייע לשיקום ולחוסן של מפעלי הנגב המערבי וגבול הלבנון, המהווים עוגן מרכזי לשיקום קיבוצי חבל תקומה והגליל העליון והמערבי. זאת, לצד המשימה הקבועה - יצירת ערך מתמשך, רלבנטי וחדשני לקיבוצים ושמירה על ערכי הזהות של התעשיה הקיבוצית".

הוספת תגובה חדשה