דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בין תכנית עבודה לחזון - צמיחה בקיבוצי התנועה

ביום ראשון האחרון (20.12.20) נפגשו כ-40 רכזי ורכזות תחום הקליטה והצמיחה בקיבוצי התנועה מכל רחבי המדינה, למפגש זום בנושא בניית תוכניות עבודה, בהנחיית הדס דניאלי ילין, מנכ"לית התנועה הקיבוצית
צילום מסך מתוך המפגש בזום

בתחילת המפגש דובר על החשיבות והנחיצות בתוכנית עבודה, כחלק מהותי בתהליכים בקיבוץ בכלל וקליטה בפרט.  כך יכולים כולם לדבר בשפה משותפת ולחתור אל אותן מטרות ויעדים. בהמשך המפגש, נתנה הדס מתווה אפשרי לתוכנית עבודה המשלבת את כל המערכות והגורמים. הרכזים והרכזות שמעו על מצבים שונים בקיבוצים אחרים, עם גישות ודגשים מגוונים.

"המפגש עם הדס היה מאוד משמעותי בעיניי", סיכם רוני כרמל, רכז הקליטה בקיבוץ ניר יצחק. "העיתוי היה מתאים לקראת גיבוש תכניות עבודה לקראת שנת 2021. היה מאוד יעיל ונכון, ונתן לי ולעוסקים במלאכה הכוונה וכלים בניהול והובלת הקליטה בקיבוצים."

לצפייה בהקלטת המפגש: לחצו כאן
Access Passcode: 6@nXygZs

לצפייה במצגת שהוצגה במפגש: לחצו כאן

מחלקת צמיחה ופיתוח קהילה בתנועה הקיבוצית נערכת לפתיחת קורס מבוא לרכזי ורכזות קליטה בקיבוצים. הקורס יתקיים באמצעות הזום ויאפשר מפגש בפריסה ארצית - מגרופית בערבה ועד סאסא בגליל העליון. בתאריך 05.01.21 יחלו שמונת מפגשי הלמידה עבור למעלה מ-30 נרשמים ונרשמות שיזכו למפגש למידה מקצועי אשר ישלב תכנים מרכזיים בתחומי הקליטה, כגון: הערכות, גיוס ורתימת הקהילה בשלבי הקליטה, עבודה עם פעילים ומתנדבים, תכנון דמוגרפי, שיוך דירות, היבטים כלכליים ועוד.

המחלקה, שלא שוקטת על שמריה, מזמינה את גם כל מי שעוסק ועוסקת בתחומי החינוך, ניהול הקיבוץ והקליטה למפגש על "שילוב ידיים" למידה על דרכי עבודה מיטביות, שיתופי פעולה ואיגום המשאבים בעבודה המשותפת בין חינוך לקליטה. כל זה יקרה במפגש זום שיתקיים ביום ראשון 17.01.21 בין השעות 10:00-11:30

להרשמה למפגש "שילוב ידיים": לחצו/י כאן

הוספת תגובה חדשה