דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אל תפספסו ותגידו לא ידעתי: הזדמנות אחרונה להירשם לכנס החינוך ה-8

ביום ראשון תסתיים ההרשמה לכנס החינוך השמיני של התנועה הקיבוצית, שיתקיים בעוד שלושה שבועות במלון 'יערים' במעלה החמישה. זוהי הזדמנות עבור התנועה לפרגן לאנשי ונשות החינוך בקיבוצים אך עליכם להזדרז. אם טרם נרשמתם - עשו זאת עוד היום!
מפגש ארצי רב משתתפים. כנס החינוך בשנה שעברה. צילום: גל אהרונוביץ'
מפגש ארצי רב משתתפים. כנס החינוך בשנה שעברה. צילום: גל אהרונוביץ'

תחילתה של שנה אזרחית חדשה מסמנת לכולנו גם שכנס החינוך השנתי של התנועה הקיבוצית כבר נמצא ממש מעבר לפינה, וכן, הוא מתקיים בפעם השמינית. לטובת מנהלי ומנהלות חינוך, יו"רי חינוך ומנהלי ומנהלות קהילה בקיבוצים שטרם חוו את עוצמתו של כנס החינוך, רצינו לספר שמדובר במפגש ארצי רב משתתפים המשלב הרצאות, הופעות, מעגלי שיח לשיתוף, התייעצות ולמידה מהנעשה בקיבוצים אחרים ובעיקר הזדמנות אמיתית עבור אגף חינוך של התנועה הקיבוצית – לפרגן לכם ובענק. 

ראשת אגף חינוך בתנועה, דבי ברא"ס: "חשוב לנו ליצור מפגש שנתי שמחובר לסדר היום של מערכות החינוך בקיבוצים ובמרחב הכפרי ומדויק לאתגרי המנהיגות החינוכית ושגרת החינוך בקהילה הקיבוצית. נשמח מאוד לראותכם, אבל אתם צריכים להזדרז, ההרשמה נסגרת ממש אוטוטו ב – 8.1. אם כל האמור לא שכנע, אז גייסנו גם את דן תורן, שיופיע בכנס עם מיטב הלהיטים שלו, להזמנה מצולמת ומיוחדת למאחרים". צפו בהזמנה של דן תורן

לפרטים, לוח זמנים מלא של הכנס והרשמה: לחצו כאן

הוספת תגובה חדשה