דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אלפים זעקו: "עד שכולם חוזרים – כולנו חטופים"

התנועה הרחיבה את הפעולה והקשר עם מטה משפחות החטופים: השבוע השתתפו אלפי חברי וחברות קיבוצים בהפגנת ההמונים בירושלים, ובשבוע הבא - מבצע שלטים ארצי. מזכ"ל התנועה, ליאור שמחה: "זה הנושא המרכזי כיום וכולנו מחויבים. לחטופים אין יותר זמן". אפיק פעילות נוספת התרחש בוועדות הכנסת, ביחד עם משפחות החטופים. ביום ראשון במלאת חצי שנה ל-7 באוקטובר הפגנת המונים בירושלים להחזרת החטופים.
ההפגנה בירושלים. רבבות זעקו בעד החזרת החטופים.
ההפגנה בירושלים. רבבות זעקו בעד החזרת החטופים.

אלפי חברות וחברי קיבוצים השתתפו השבוע בהפגנת ההמונים הגדולה שארכה שלושה ימים מול משכן הכנסת, בקריאה להחזרת החטופים ולהקדמת הבחירות. 

ליאור שמחה מזכ"ל התנועה הקיבוצית אמר השבוע כי "במסגרת הרחבת הפעולה התנועתית למען שחרור החטופים והקשר עם מטה משפחות החטופים, הקמנו מטה פעולה שילך ויגדל בזמן הקרוב, אשר הקים בשטח ההפגנה מתחם מיוחד בה נפרשו שלטים וחולקו סטיקרים עם המסר "עד שכולם חוזרים כולנו חטופים". זה הנושא המרכזי כיום וכולנו מחויבים כי לחטופים אין יותר זמן".

יורי קנדל, רכז פעילות השטח במטה הקיבוצי, ציין כי בשלושת ימי ההפגנה השתתפו אלפים מהקיבוצים, והם הגיעו בהסעות מאורגנות או ברכבים פרטיים. "בשבוע הבא נעשה מבצע ארצי של תליית שלטים על גשרים ובצידי דרכים עליהם המסר המוביל שלנו. ההפגנה בירושלים כרכה את הפלת הממשלה יחד עם שחרור החטופים, או ליתר דיוק, לחוסר המעש של ראש הממשלה למאבק משפחות החטופים. יש בינינו חברים המסתייגים משילוב שני הנושאים וזה בסדר. לנו חשוב שכמה שיותר חברים יהיו שותפים למאבק לשחרור החטופים כי לחטופים אין זמן", הדגיש קנדל. ביום ראשון - במלאת חצי שנה לשבעה באוקטובר - תתקיים מול הכנסת הפגנת המונים בקריאה לשחרור החטופים.  

פעילות נוספת הובילה אילת סלע יונגרמן שאחראית בין היתר על ליווי משפחות החטופים מטעם התנועה הקיבוצית. סלע, פעילות ופעילי תנועה נוספים ובני משפחות השתתפו בדיוני ועדות במשכן הכנסת, שם זעקו את המצוקה הגדולה והחשש הכבד לגורל יקיריהם בשבי חמאס. 

הוספת תגובה חדשה