דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

שני הנסיינים הראשונים לחיסון הקורונה – קיבוצניקים. "אלו הערכים שקיבלתי בבית – זו ערבות הדדית"

שגב הראל מקיבוץ שדה נחמיה וענר אוטולנגי מקיבוץ טללים היו הישראלים הראשונים שהשתתפו בניסוי החיסון לקורונה
שני הנסיינים הראשונים לחיסון הקורונה – קיבוצניקים. "אלו הערכים שקיבלתי בבית – זו ערבות הדדית".
בנימין נתניהו, בני גנץ ושגב הראל (צילום:אריאל חרמוני, משרד הביטחון )

הראל קיבל את הזריקה בבית החולים שיבא שם "ליוו" ההסטורי ראש הממשלה, בנימין נתניהו וראש הממשלה החליפי ושר הבטחון, בני גנץ ושר הבריאות יולי אדלשטיין, ואוטלנגי עשה זאת בבית החולים הדסה  עין-כרם בירושלים.

בראיון לאולפן ynet  אמר לאחר ששככה ההתרגשות והאח"מים הלכו: "זה יום היסטורי, זכות גדולה נפלה בחלקי להיות הנסיין הראשון, ואני מקווה שהיום נביא את הבשורה, שעם ישראל הולך לנצח את הקורונה".

לשאלה אם הוא פוחד מהתהליך, הוא אמר: "אני לא מפחד. אני בחור צעיר, חזק, בריא. יש לי מערכת חיסון מצוינת. היה לי ברור עוד לפני חודש כשחיפשו נסיינים שאני אבוא. ואני חושב שעוד צעירים צריכים לבוא וככל שיגיעו יותר מתנדבים החיסון יגיע יותר מהר".

בראיון אחר סיפר: "גם אבא שלי היה נסיין לפני כמעט 40 שנה. אין לי ספק שהבחירה שלי להיות חלק מהניסוי למחלקה שפגעה בכל כך הרבה אנשים – בריאותית, נפשית וכלכלית היא מהערכים שקיבלתי מהבית – מסבא שלי, ההורים וכל המשפחה. ערכים של נתינה והקרבה. זו ערבות הדדית".

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר: "כמו בגיוס לצה"ל, לשירות משמעותי ולנתינה למען החברה בישראל, גם במלחמה נגד הקורונה הקיבוצניקים בראש. אני מברך את שגב הראל מקיבוץ שדה נחמיה וענר אוטולנגי מקיבוץ טללים הנסיינים הראשונים של החיסון נגד קורונה בישראל, ומאחל להם בריאות שלמה. ערך ההתנדבות הוא ערך מרכזי בחיינו. הפעם המשפט - הצלחתם, הצלחתנו, נכון מתמיד".

הוספת תגובה חדשה