דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

פורום "חברינו וחברותינו" חוזר, ובגדול

מזכירות התנועה הקיבוצית התכנסה השבוע לישיבה חגיגית בבית התנועה בה נערכה היכרות עם חברי הכנסת הקיבוצניקים שנבחרו לכנסת ה-24, ומתוך כך מצטרפים כחברים במזכירות התנועה
פורום "חברינו וחברותינו" חוזר. ובגדול.

החמישה – שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר ויעל רון בן-משה (כחול לבן), רם שפע (העבודה), נירה שפק (יש עתיד") ועמיחי שקלי (ימינה), הציגו כל אחת ואחד את עצמם ואת הדרך שעשו עד לבית הנבחרים בפני חברות וחברי המזכירות.

מזכ"ל התנועה, ניר מאיר, בירך חברות וחברי הכנסת ואמר בין היתר: "אם הבחירות האחרונות היו מוצלחות למדינה עוד נדע בהמשך, אך אפשר לומר שהן בהחלט היו מוצלחות לתנועה הקיבוצית. לא זכור לי מתי בפעם האחרונה היו לנו חמישה ח"כים בכנסת, בטח שלא מאז איחוד התנועות".

לאחר מכן הציגו ראשות וראשי האגפים נקודות בהם יזדקקו לסיוע.  

בנוסף אליהם גם מרים דרוק (יקום), מנכ"לית איגוד התעשייה הקיבוצית, ביקשה את עזרתם של חברי הכנסת בהבלטת החשיבות של הייצור התעשייתי המקומי, ואת עידודו. גם חברות וחברי המזכירות הציגו גם הם שאלות ובעיות שהם רואים בשטח הקיבוצי.

עם תום הישיבה עברו חברי וחברות הכנסת לישיבה מצומצמת עם מזכ"ל התנועה, ניר מאיר, מנכ"לית התנועה, הדס ילין-דניאלי, המשנה למזכ"ל, גיל לין ויו"ר שולחן הארגונים הכלכליים הקיבוציים, יעקב בכר לסקירת עומק על הנעשה בשטח הקיבוצי. הצוות יורחב בהמשך ותצורף אליו מרים דרוק וממלאי תפקידים נוספים.

הוספת תגובה חדשה