דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

סבתות סורגות מצילות חיים!

אמנם בתקופת הקורונה נהוג לדבר בעיקר על מה שאנחנו הצעירים צריכים לעשות (או יותר נכון: לא לעשות) כדי לשמור על בריאותה של האוכלוסייה הוותיקה, אך בקיבוץ עין השלושה הפכו את היוצרות בצורה הכי מרגשת שיש!
נציגות הסבתות הסורגות מעין השלושה מצטלמות לכתבה בידיעות אחרונות
נציגות הסבתות הסורגות מעין השלושה מצטלמות לכתבה בידיעות אחרונות

ביוזמתה המבורכת של רכזת מועדון הקשישים "מופת" של המועצה האזורית אשכול, הדס גרינשפן, הסבתות של הקיבוץ עסוקות בימים אלו בסריגת בובות תמנונים, אחת אחרי השנייה, שנשלחות באהבה לפגייה של בית החולים סורוקה בבאר שבע.

זה לא שפגים מגלים העדפה מיוחדת לתמנונים, אלא שהבובות הללו ממש שומרות על בריאותם: במקום למשוך בצינורות החמצן או התרופות המחוברים אליהם באינקובטור, הם מושכים בזרועות התמנון הסרוג ולעיתים אף מחבקים אותו ונהנים מתחושת חום וביטחון (כן, זה חמוד בדיוק כמו שזה נשמע).

המון כבוד וחיבוקים מרחוק לסבתות היקרות של קיבוץ עין השלושה, שמקדישות את זמנן בסגר להצלת החיים הכי רכים ועדינים שיש, מתוך סולידריות ואחריות חברתית ולביה"ח סורוקה על שיתוף הפעולה עם היוזמה הברוכה הזו.

בפעם הבאה שיזכירו לכם שאנחנו הצעירים שומרים על סבתא בקורונה, תספרו שיש גם סבתות שיושבות בסגר, סורגות ומצילות חיים בעצמן.

*כל מי שמעוניין לסייע בחומרים, חוטי כותנה או אקרילן (אפילו שאריות) מוזמן לשלוח למופ"ת עין השלושה. ד.נ. נגב 8512800. מבטיחות לעשות בהם שימוש טוב.

קראו את הכתבה של העיתונאי מתן צורי שהתפרסמה בידיעות אחרונות כאן או כאן.

הוספת תגובה חדשה