דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מזכ"לית ראשונה נבחרה להוביל את תנועת הקיבוץ הדתי

חברי וחברות המזכירות המורחבת של תנועת הקיבוץ הדתי בחרו השבוע את שרה עברון, חברת קיבוץ סעד שבעוטף עזה, לתפקיד מזכ"לית התנועה. עברון היא האישה הראשונה שתכהן בתפקיד
מזכ"לית ראשונה נבחרה להוביל את תנועה הקיבוץ הדתי
שרה עברון. צילון באדיבות דוברות הקיבוץ הדתי

עברון, בת 58, היא אם לחמישה וסבתא לעשרה נכדים, אשת חינוך שניהלה את בית הספר העל יסודי בקבוצת יבנה וכיהנה כראש האגף הכללי במינהל החינוך בעירית ירושלים. כיום, עברון משמשת מנכ"לית מרכז יעקב הרצוג בעין צורים. לתפקידה החדש תכנס במהלך הקיץ הקרוב.

חברי המזכירות המורחבת של הקיבוץ הדתי הביעו אמון כי תדע להוביל את התנועה למחוזות חדשים וטובים, והודו למי שלקחו חלק בהתמודדות מכובדת ומכבדת  לאורך כל הדרך. עברון מצידה הודתה על הבחירה בה ואמרה כי היא "מתרגשת על הזכות להכנס לנעליים הגדולות של קודמיי, מובילי התנועה, ומודה לחברות ולחברים על האמון. מקווה לצעוד בשביל העשייה למען תנועת הקיבוץ הדתי, החברה בישראל והעם היהודי".

אמיתי פורת, המזכ"ל היוצא, הודה למתמודדים ובירך את עברון על בחירתה: "תנועת הקיבוץ הדתי היא חלק חשוב בפסיפס שמרכיב את החברה הישראלית וקול חשוב בעולם היהודי, אין לי ספק שיחד עם שרה תדע התנועה להמשיך להיות קול מוביל בעשייה במעורבות ובחיבור לארץ ישראל ליהדות ולחברה". 
בתקופה הקרובה יחל המזכ"ל היוצא בהעברת המקל המסודרת לעברון, ובקיץ יסיים את תפקידו.

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר: "אני מברך את שרה על הבחרה לתפקיד ומודה לחברי, אמיתי פורת אשר תקופת כהונתו טרם הסתיימה, על העשייה המשותפת לאורך כל השנים האחרונות. העבודה הצמודה של אמיתי ושלי ובנוסף של ממלאי תפקידים נוספים בתנועה הקיבוצית ובתנועת הקיבוץ הדתי הובילה להישגים רבים לטובת כלל חברות וחברי הקיבוצים בארץ ולטובת המרחב הכפרי כולו. 

שתי תנועותינו חוות  מאבקים לא פשוטים .לא ניתן לאף אחד למחוק את הקיבוצים במדינת ישראל. אין לי ספק שדרך העבודה הזאת תימשך ואף תיגבר גם בתקופת הנהגתה של שרה".

הוספת תגובה חדשה