דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

להקת המחול הקיבוצית מציגה - מופע הסיום של רקדני תכנית "מסע מחול"

משתתפי התכנית "מסע מחול" מקבלים הזדמנות ייחודית לקחת חלק בערב הנקרא "ניצוצות". במסגרת ערב זה ניתנת למשתתפים האפשרות לעלות על במה יצירה מקורית שלהם בנוסף לכך. בתום כל תכנית מעלים המשתתפים מופע סיום המורכב מרפרטואר להקת המחול הקיבוצית ומיצירות מקוריות שהוכנו עבורם על ידי רקדני להקת המחול הקיבוצית

מסע מחול

מזה 13 שנים להקת המחול הקיבוצית, בשיתוף עם ארגון "מסע ישראל" מקיימים את תכנית "מסע מחול" - תכנית לימודי מחול. התכנית מוכרת בכל העולם בסצנת המחול המודרני כתוכנית איכותית ביותר. אוניברסיטאות רבות מאירופה וארה"ב שולחות סטודנטים שלהם לתקופת התלמדות בלהקת המחול הקיבוצית, כלימודים המוכרים לניקוד לתואר.

עד היום כ-900 רקדנים מכל העולם כבר הגיעו לישראל למדו בתכנית, הביאו לישראל את משפחותיהם לצפות במופע הסיום ויתר על כן, כשחזרו למדינותיהם הפכו לשגרירים הטובים ביותר של ישראל. ישנן שתי תכניות בשנה וכל תכנית נמשכת חמישה חודשים. לכל תכנית שני מופעים.

רקדני התכנית חיים בקבוץ געתון, לצד רקדני להקת המחול הקיבוצית ורקדני סדנת געתון - דבר המעורר יחסים מפרים ומעוררי השראה חברתית ואמנותית עבור משתתפי התכנית. התכנית מארחת סגל מקצועי המורכב ממיטב הכוריאוגרפים והמורים בארץ. תכני הלימוד כוללים בראש ובראשונה למידה של חומרי רפרטואר מאת להקת המחול הקיבוצית.

במקביל לתוכן המקצועי ובמטרה לקרב וליצור חיבור מיוחד לארץ ישראל, מקבלים המשתתפים שיעורי עברית, מטיילים ברחבי הארץ, מתנדבים בקהילה, נחשפים לתרבות ולסרטים ישראלים, שומעים הרצאות על החברה הישראלית ונפגשים עם צעירים ישראלים בני גילם.

משתתפי התכנית מקבלים הזדמנות יחודית לקחת חלק בערב הנקרא "ניצוצות". במסגרת ערב זה ניתנת למשתתפים האפשרות לעלות על במה יצירה מקורית שלהם בנוסף לכך. בתום כל תכנית מעלים המשתתפים מופע סיום המורכב מרפרטואר להקת המחול הקיבוצית ומיצירות מקוריות שהוכנו עבורם על ידי רקדני להקת המחול הקיבוצית.

יום ראשון 23.1.22 , אולם זכרי בקבוץ געתון. 18:00 | 20:30.

עלות כרטיס: 20 ש"ח.

להזמנת כרטיסים להופעה בשעה 18:00: לחצו כאן

להזמנת כרטיסים להופעה בשעה 20:30: לחצו כאן


מידע ופרטים נוספים ניתן לקבל בהודעת וואטסאפ לרוני: 052-3799729

הוספת תגובה חדשה