דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כנס ההנהגות  – ביום שני זה קורה!

כנס הנהגות הקיבוצים השמיני יערך בשבוע הבא במלון גליליון הסמוך לאגמון החולה. כמדי שנה מובטחים שלושה ימים גדושים בהרצאות הכי מעניינות, ההופעות הכי טובות והאנשים והנשים הכי מצויינים שיש
כנס ההנהגות  – עכשיו עם התוכנית המלאה

כמו בכל שנה הכנס יעסוק בנושאי הליבה של ממלאות וממלאי התפקידים בקיבוצים, בסיכומי השנה ותוכניות השנה הבאה של התנועה הקיבוצית, פאנלים בנושאי הקיבוץ והמדינה ועוד. בערב הראשון יצחיקו את המשתתפים אורנה בנאי ומרינה אקילוב בהופעת סטנדאפ בחסות נופר אנרגיה ובערב השני ינעים את הזמן בקולו הגבוה הזמר המשובח אברהם טל בהופעה בחסות ג'יני. את הכנס יחתמו מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל, עו"ד יעקב (ינקי) קוינט, שאולי יביא לנו בשורה על הבנייה בקיבוצים והספורטאית הפאראלימפית, זוכת מדליות כסף וארד פאראלימפיות ואלופת העולם בחתירה, מורן סמואל בהרצאה מעוררת השראה "לעבור את הקו, סיפור של עוצמה". 

וכמובן, כמו תמיד, יכבדו את הכנס גם שרים וחברי כנסת ובינהם - שר הביטחון ח"כ (רא"ל במיל') בני גנץ, שרת התחבורה, ח"כ מרב מיכאלי, שר הבריאות, ניצן הורוביץ והשר לביטחון הפנים, עמר בר-לב.

נוסף על אלה, יערך פאנל מיוחד, בהנחיית עיתונאית 'הארץ' נעה שפיגל, תחת הכותרת "על המשמר" עם חברי הכנסת הקיבוצניקים – ח"כ וסגן שר הביטחון אלון שוסטר (כחול לבן), ח"כ רם שפע (עבודה), ח"כ נירה שפק (יש עתיד), ח"כ ענבר בזק (יש עתיד), ח"כ משה (קינלי) טור־פז (יש עתיד), ח"כ יעל רון בן משה (כחול לבן). 

לחצו כאן להורדת לו"ז הכנס המלא

לו"ז כנס הנהגות הקיבוצים השמיני

 

 

הוספת תגובה חדשה