דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הפורום הארצי למובילי ומובילות תחום הצעירים והצעירות בקיבוצים - סופרים כבר מפגש שני!

כחלק מתהליך הליווי של ׳הרשת׳ - קהילת הצעירים של התנועה הקיבוצית, בהובלת רותם שניצקי ובשיתוף מרכז המועצות האזוריות ומרכזי הצעירים בארץ, מתקיימים מפגשים והכשרות אזוריות לשילוב צעירים וצעירות במנהיגות אזורית ולקיחת יוזמה אישית וחברתית

הפורום הארצי למובילי ומובילות תחום הצעירים והצעירות בקיבוצים #2

חשיבות שילוב הצעירים בקיבוצים ובצמתי קבלת ההחלטות כבר ברורה לכולם, אך עדיין, נראה כי הדרך לשילוב מיטבי עוד מתהווה. השבוע יצא לדרך המפגש השני לפורום הארצי למובילי ומובילות תחום הצעירים בקיבוצים.

רותם שניצקי, מנהלת רשת הצעירים בתנועה הקיבוצית: "המפגש, שהיה השני מתוך סדרת מפגשים, כלל משתתפים רבים ביניהם: רכזי וועדות צעירים, מנהלי קהילה,  מנהלות מרכזי צעירים, צעירים (ולא רק שאכפת להם) מתחום הצעירים ועוד. הפורום הארצי יתכנס אחת לחודשיים לאורך השנה, במטרה לשוחח, ללמוד, לקבל כלים, לשתף ולפתח את תחום הצעירים, בנפרד כל אחד בקיבוצו ויחד כפורום".

המפגש כלל בין היתר שיח על מהי ועדת צעירים אידאלית, מה הערכים המובילים ועדת צעירים, כיצד בונים חזון ומטרות לוועדה, תפקידי הועדה ועוד. מאיה לב (גלאון) ודותן חרוש (בית זרע) שיתפו בתהליך האישי שעברו ובלקיחת האחריות והיוזמה בפיתוח התחום בקיבוצם. בהמשך המפגש התקיימה למידה על השלבים בבניית תכנית עבודה, המשתתפים והמשתתפות קיבלו כלים לבניית תכנית עבודה, ובחלק האחרון התקיים שיח עמיתים מפרה ומעורר רעיונות ואמביציה לשינוי.

שניצקי מסכמת: "אנו מודים לכל מי שהגיע והקדיש מזמנו לטובת עשיה קהילתית ומחכים לראותכם במפגש הבא. מוזמנים ומוזמנות לסייע לנו ולהשפיע,  במסגרת תהליך הבנת הצרכים של צעירי התנועה ובעקבות המציאות המשתנה עקב נגיף הקורונה, הוציאה ׳הרשת׳ - קהילת הצעירים של התנועה הקיבוצית - סקר לצעירי וצעירות התנועה. אתם.ן בגילי 18-40? מלאו את השאלון והשפיעו.

השאלון, נבנה בשיתוף הצוות המוביל של ׳הרשת׳, הינו אנונימי ומורכב מארבעה שלבים: מידע אישי קצר, שאלות על תקופת הקורונה והשפעותיה, שאלות על תחום הצעירים בקיבוץ ולבסוף, שאלות על התחומים שמעניינים את הצעירים והצעירות".  

למילוי השאלון: לחצו כאן

להצטרפות לרשת הצעירים של התנועה הקיבוצית:

https://hareshet-tkz.co.il/

https://www.facebook.com/groups/hareshet

הוספת תגובה חדשה