דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הסבירו קיבוצכם לתיירים

יוזמה חדשה המכינה את הקרקע לפתיחת שערי הקיבוצים לתיירים עצמאיים -"כשהתיירים יחלו להגיע חזרה לארץ, יוכלו גם לפגוש את האטרקציה התרבותית הייחודית הזו שהיא חיי היום-יום שלנו".
http://www.kibbutz.org.il/he/node/7443
יוזמה חדשה המכינה את הקרקע לפתיחת שערי הקיבוצים לתיירים עצמאיים -"כשהתיירים יחלו להגיע חזרה לארץ, יו

הסגר וימי הקורונה בקיבוץ הצליחו גם לנטוע השראה אצל חלקנו. אלעד שפוני, יוצר המופע ״הישראלי הנודד״ רגיל להציג ברחבי הארץ וקהילות בעולם. פתאום הכל בוטל ושפוני מצא עצמו נודד עם רעיונותיו בתוך גבולות המקום הכי אהוב עליו - הקיבוץ. 

שפוני, שהגיע לארץ כחייל בודד ואומץ בקיבוץ משמר השרון, משתף את סיפורו הקיבוצי בגרסה האנגלית של המופע - The Wandering Israeli, המציג קבוע בתיאטרון הקאמרי. בשנים האחרונות החלו לפנות לשפוני תיירים רבים שחוו את המופע וחפצו לראות מה זה קיבוץ. בהתחלה, שפוני, כמי שאהבת הארץ והקיבוץ פועמת בליבו, שמח להזמינם לסיבוב אצלו בקיבוץ מגל. אך כמות הבקשות עלו על פניותו והוא נאלץ לסרב.

כך החל לבצבץ בראשו להקים פורטל באנגלית המאגד את כל הטוב שיש לקיבוצים להציע לתיירים עצמאיים מחו״ל. 

״אם אני הייתי מטייל במקום שהיתה בו צורת התיישבות שאין בשום מקום אחר בעולם לא הייתי חושב פעמיים,״ אומר שפוני. ״יש בקיבוצים ולקיבוצניקים כל כך הרבה מה להציע לתיירים מעבר לאטרקציות וללינה. סדנאות, סיורים פרטיים - בעצם כל מפגש עם קיבוצניק בקיבוץ זו סוג של אטרקציה״.

כך, אחרי חודשים של סגר בקיבוץ, מבצבצת לה יוזמה חדשה המכינה את הקרקע לפתיחת שערי הקיבוצים לתיירים עצמאיים -

kibbutzvisit.com 

כשהתיירים יחלו להגיע חזרה לארץ, יוכלו גם לפגוש את האטרקציה התרבותית הייחודית הזו שהיא חיי היום-יום שלנו. ושפוני, עם יוזמה חדשה ופועמת, יחזור לנדוד עם המופע בארץ, בעולם, וכמו התיירים, ודאי יגיע שוב להופיע בקיבוצים.

אפשר להירשם לפורטל ללא עלות ולקרוא עוד על שפוני והקמת האתר בקישור הזה: www.kibbutzvisit.com/success

הוספת תגובה חדשה