דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

היום: רגע לפני הבחירות, ראשי מפלגות המרכז-שמאל מגיעים לשיחת קיבוץ!

מה התוכניות של בני גנץ לאחרי הבחירות? מה עובר על ניצן הורוביץ כשמרצ מגרדת את אחוז החסימה? באיזו קואליציה מרב מיכאלי תהיה מוכנה לשבת והאם יאיר לפיד מוכן להגיד שהוא מועמד לראשות הממשלה? היום, ראשון (14.03), החל מהשעה 17:00 הם יגיעו לבית התנועה הקיבוצית כדי לענות על כל השאלות הבוערות במדינה ובקיבוץ באירוע הבחירות של התנועה הקיבוצית
רגע לפני הבחירות, ראשי מפלגות המרכז-שמאל מגיעים לשיחת קיבוץ!

האירוע יתקיים בצורה של ראיונות יחיד אחד אחרי השני בין השעות 17:00-19:00 וינחה אותו עיתונאי כאן 11 ובן קיבוץ דגניה, מואב ורדי. כל ראש מפלגה יתראיין במשך חצי שעה וחברי וחברות הקיבוצים יוכלו לצפות במועמדים באמצעות שידור ישיר בעמוד הפייסבוק של התנועה הקיבוצית, וגם השאלות שיכתבו בעמוד במהלך השידור יקבלו במה ומענה בלייב מראשי המפלגות.

לעמוד הפייסבוק של התנועה הקיבוצית: לחצו כאן.

ראשון יתראיין שר הביטחון ויו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ בשעה 17:00, שני יתראיין יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורביץ, אחריו תתראיין יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, ואחרון יתראיין יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, בשעה 18:30.

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר: "אני שמח שכל ראשי מפלגות המרכז-שמאל הבינו את החשיבות של הקול הקיבוצי ויגיעו לדבר באופן ישיר אל חברי וחברות הקיבוצים. אני מקווה שהם יספקו תשובות מניחות את הדעת לגבי כל מה שעל סדר יומנו הקיבוצי והמדיני, ולשם כך הבאנו את הנין של מקים דגניה שישאל אותם את השאלות הנכונות. כל חבר וחברה יחליט מי הכי שכנע אותו, אבל חשוב שיבינו שהצבעה למפלגות מחוץ לגוש עלולה להיות בכייה לדורות..."

המשנה למזכ"ל התנועה, גיל לין: "למרות שאלו הבחירות הרביעיות בשנתיים האחרונות וסיכוי לא קטן שגם לא האחרונות, החלטנו בתנועה הקיבוצית שהייאוש דווקא לא נעשה יותר נוח ואין לנו פריבילגיה להרים ידיים. אנחנו עובדים ומשקיעים מאמצים על מנת שאחוז ההצבעה בקיבוצים יישאר גבוה ואחת הדרכים היא להביא את ארבעת ראשי המפלגות שזכו לרוב מוחלט מקולות הקיבוצים שידברו לחברות והחברים בצורה ישירה וישכנעו אותם לתת להם את קולם. וכמובן לא פחות חשוב, לארגן התגייסות ביום הבחירות לשמירה על טוהר הבחירות ומיצוי פוטנציאל ההצבעה במרכז-שמאל.".

מנכ"לית התנועה, הדס דניאלי ילין: "למרות העייפות והשחיקה, כולנו מבינים שהבחירות הללו הן דרמטיות וישפיעו על אופייה של המדינה שנים קדימה. אנו מבינים שחלק לא קטן מהציבור הקיבוצי עוד לא החליט למי להצביע ולכן מקיימים ראיון עם מנהיגי המפלגות על הנושאים המטרידים אותנו.

מוזמנים ומוזמנות להצטרף, לשמוע ולשאול מהבית".

מועדי האירוע
מועד תחילת האירוע
מועד סיום האירוע