דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

פרידה, חצי פרידה

פעילי ופעילות התנועה הקיבוצית התכנסו בשבוע שעבר ליומיים של גיבוש ובניית תכניות עבודה משותפות במעלה החמישה, וניצלו את הערב כדי להיפרד מהמשנה למזכ"ל התנועה, הדס דניאלי ילין, שסיימה את תפקידה החודש לאחר חמש וחצי שנות עבודה בתנועה. בטוחים שעוד ניפגש בהמשך
תמונה קבוצתית של פעילי ופעילות התנועה עם הדס דניאלי-ילין בערב הפרידה
תמונה קבוצתית של פעילי ופעילות התנועה עם הדס דניאלי-ילין בערב הפרידה

הדס דניאלי-ילין, חברת יגור, החלה את דרכה במטה תנועה הקיבוצית בשנת 2017 בתפקיד מנכ"לית התנועה, כשהחליפה את מיכל וינברג. לפני יותר משנה נבחרה לתפקיד המשנה למזכ"ל התנועה במקומו של גיל לין, ובחודש אוגוסט הודיעה כי החליטה לסיים את תפקידה.

באירוע הפרידה אמרה הדס לפעילי ופעילות התנועה: "אני רוצה להגיד לכל אחד ואחת מכם תודה. תודה על שנים של עשייה משותפת, במהלך התקופה הזו הובלנו יחד שינויים רבים, ואני רוצה להודות לכם על היוזמה ועל הפתיחות, על ההכלה ועל הסבלנות. תודה על היותכם צוות מגובש שנעים תמיד להיות חלק ממנו, תודה על הגב שנתתם לי לאורך השנים, תודה על החברות ועל השותפות. אני גאה על התקופה המשותפת שלנו, גאה על היותי חלק מצוות כל כך מיוחד ואני אמשיך להיות גאה בכם גם בהמשך. אני סומכת עליכם ועליכן שתמשיכו להוביל את התנועה קדימה!".

מזכ"ל התנועה, ניר מאיר, נפרד מהדס: "הדס מסיימת בימים אלה חמש וחצי שנים, משמעותיות מאוד בהובלת צוות הפעילים המסור של התנועה הקיבוצית. הן כמנכ"לית ובעיקר כמשנה למזכ"ל התנועה הקיבוצית, היתה השפעתה של הדס רבה מאוד. בשנה ויותר בהן שימשה הדס כמשנה למזכ"ל היא נשאה בעיקר הנטל בשורה ארוכה של משימות תנועתיות: הדס הובילה את תהליך היציאה שלנו מליאונרדו ליקום, וניהלה את בנייתו ועיצובו של בית התנועה הקיבוצית ביקום, היא הובילה את ארגון ועידת התנועה ואת כנס ההנהגות שנערכו לפני כשנה במלון גליליון בגליל העליון וריכזה את פעילות מטה התנועה מול "האתגר" האוקראיני, על כל היבטיו. לא כל חברי הקיבוצים מודעים לתרומתה של הדס, אבל אני מודע... היטב, ואני אסיר תודה. 

הדס יוצאת בימים אלה לזירה חדשה, הקרובה מאוד לליבה ואני משוכנע שתצליח מאוד גם שם. אני סמוך ובטוח כי יש להדס דניאלי ילין עוד הרבה מה לתרום לתנועה הקיבוצית ולקיבוציה ואני מאמין כי הדברים יבואו לידי ביטוי בעתיד. תודה לך הדס, ובהצלחה".

תגובות

תודות להדס.
אורנה שמעוני
תודה לך הדס. הכרתי אותך רק בתפקידך בתנועה, בשקט ובצנעה וידך בכל דבר ערכי. לא הצלחתי למצוא לאן דרכך. אני משוכנעת שבכל שתלכי תשאירי חותמת. לי זמנך חמש שנים הייתה דרך קצרה. מקווה מאוד להיפגש גם בהמשך כאחת ממובילות התנועה הקיבוצית. תודה לך הדס.. אורנה שמעוני

הוספת תגובה חדשה