דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

פורום ניהול מקרקעין בקיבוץ 2021 (השנה בזום)

הניסיון מלמד שהדבר הקבוע ביותר בניהול ותכנון המקרקעין בישראל הוא השינוי. טרם יבשה הדיו על החלטה אחת של מועצת מקרקעי ישראל או מוסד תכנוני, וכבר מוכרזת החלטה או מדיניות חדשה. שינוי רודף שינוי ולכן, גם מי שיש לו ידע קודם בתחום ניהול מקרקעין חשוב שימשיך ויתעדכן כל העת
פורום ניהול מקרקעין בקיבוץ 2021 (השנה בזום)

בשנים האחרונות, קיימנו מדי שנה מפגשים רבעוניים של העוסקים בניהול מקרקעין בקיבוצים. הפורום שימש לעדכון, שיתוף במידע, והחלפת דעות בנושאים שונים. ההשתתפות במפגשים ובקבוצת האינטרנט היתה ערה. בשנת הקורונה, לא הפסקנו להיפגש, ועברנו למתכונת של מפגשים קצרים יותר ותדירים יותר בזום. בשנת 2021 נמשיך לקיים מפגשים אלו בשאיפה לקיים מפגשים פיזיים רבעוניים, אך בכפוף להנחיות הקורונה, כפי וככל שיהיו.

ההשתלמות מיועדת לממלאי תפקיד בקיבוצים ולבוגרי קורס המקרקעין שלנו, שיש להם ידע קודם בתחום ניהול מקרקעין ומעורבים בצורה ישירה או עקיפה בניהול קרקעות הקיבוץ: רכז קרקעות, מנהל נדל"ן, יו"ר כלכלי, מנהל עסקים / רכז משק,יו"ר ועד הנהלה, מזכיר קיבוץ ומנהל קהילה. 

המפגשים יתקיימו בזום בימי שלישי, בין השעות 13:30-15:30, בתאריכים הבאים: 25/05, 27/07, 12/10, 21/12. השתתפות במפגשים כרוכה בהרשמה מראש לארבעת המפגשים. קישור למפגשים יישלח בדוא"ל בסמוך למועד קיום המפגש. 

עדכונים על שינויים בחקיקה, פסיקה החלטות רמ"י ועוד יישלחו מדי פעם בדוא"ל לפי ההתרחשויות. תכנית כל מפגש תפורסם בהתקרב מועד המפגש ובהתאם לשינויים והחידושים הרלבנטיים למועד המפגש. במפגש הראשון ירצה מר רענן אמויאל, מנהל בכיר באגף תכנון ופיתוח הכפר במשרד החקלאות, על עמדת והצעות משרד החקלאות לגבי דו-שימוש פוטו וולטאי בקרקע חקלאית, ושימושים עסקיים באזור מבני משק.

להרשמה: לחצו כאן.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאביה קרן, בטלפון 03-6382863 או בדוא"ל avia@britcpa.co.il.
 

נשמח לראותכם במפגשים,

רו"ח ירון רייכמן - מנכ"ל ברית פיקוח-מבט

ד"ר מיכי דרורי, עו"ד - מנהל המחלקה המשפטית של התנועה הקיבוצית

גלעד אלטמן - יו"ר עמותת "אדמתי"

הוספת תגובה חדשה