דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מפרגון לפרגון שמחתנו עולה

על אף כל ההתרגשות והתרוממות הרוח שאחזו במחלקת חיילים בודדים לאחר אירוע הפרגון שהתקיים בבריכת חצור שבוע קודם לכן, יעל ואיציק לא נתנו לעצמם לנוח על זרי הדפנה, וביום שישי התקיים אירוע פרגון גם לחיילים הבודדים בדרום
החיילים הבודדים עם המפרגנים

המסיבה שהתקיימה בבריכת קיבוץ אורים התאפיינה בשמחה גדולה וכללה מספר שעות של צחוק נעורים וריקודים לטיניים, אבל לא רק. במסיבה השתתפו בה חניכי גרעיני צבר מהקיבוצים ניר יצחק, אורים, חצור, וטללים - מעל 100 חיילים בהווה ובעתיד (חלקם גרעינים שרק הגיעו לפני כשבועיים לארץ) שזכו לפינוק אותו לא יישכחו במהרה.

רון פרומרמן, ידיד המחלקה והמפיק הקבוע של אירועי הפרגון (בהתנדבות, כמובן) רתם עשרות אנשים וכמה קיבוצים כדי להנעים ולהאכיל את החיילים במיטב המטעמים בסגנון ברביקיו. החיילים היו מופתעים מאוד והתרגשו מהשפע, מהמגוון, ומהחן בו הוגש להם האוכל, עד כדי כך שאחד החיילים, שעשה עלייה לאחרונה וצפוי להתגייס בדצמבר, שאל האם כל זה אמיתי והצחיק את כל הנוכחים.

יעל אייזנר, רכזת מחלקת חיילים בודדים בתנועה הקיבוצים, עונה לשאלתו: "כן, זה אמיתי, ונמשיך גם בעתיד לפרגן לחיילינו האהובים במסיבות מושקעות. השמחה שלהם היא המנוע שלנו להמשיך. תודה מיוחדת לקיבוץ בארי שתרם בנדיבות בשר בשפע, לקיבוץ עלומים שתרם אוכל חם ומפנק, למלאכי הברביקיו שלנו, המתנדבים שהכרנו רק בשבוע שעבר וכבר התאהבו בעשייה שלנו והגיעו גם עד אורים. תודה מיוחדת לקיבוץ אורים ששנים ארוכות מארח גרעיני צבר, ליהודית הרכזת הנפלאה ולצוותה שעושים ימים כלילות כדי לשמח החיילים. אנו ממשיכים במלוא המרץ ובסוף החודש נשמח את חיילי הצפון. כי כשהחיילים שמחים - אנחנו שמחים מאוד!".
 

רכזי גרעיני צבר בקיבוצים עם יעל אייזנר. מימין לשמאל: יהודית - רכזת אורים, אילן - רכז ניר יצחק, יפעת - רכזת טללים ונגה - רכזת חצור.
רכזי גרעיני צבר בקיבוצים עם יעל אייזנר. מימין לשמאל:
יהודית - רכזת אורים, אילן - רכז ניר יצחק, אייזנר, יפעת -
רכזת טללים ונגה - רכזת חצור.

 

הוספת תגובה חדשה