דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מירב בן שימול ממצובה מונתה לתפקיד מנכ"לית אשכול רשויות גליל מערבי

בן שימול תיכנס השבוע לתפקיד ותחליף את המנכ"לית היוצאת לי-את כהן. בתפקידה האחרון כיהנה כראש מנהל חינוך, רווחה וקהילה במרכז השלטון האזורי בישראל
מירב בן שימול. צילום: RITVO PHTOGRAPY
מירב בן שימול. צילום: RITVO PHTOGRAPY

מירב בן שימול (48), מקיבוץ מצובה, שימשה בעבר מנהלת מרכז צעירים מטה אשר ודירקטורית בשתי חברות, מנטורית וכמרצה באקדמיה ועבדה במרכז השלטון האזורי בישראל (מרכז המועצות האזוריות לשעבר), תחילה כמנהלת תחום צעירים ובתפקידה האחרון כיהנה כראש מנהל חינוך, רווחה וקהילה. היא בעלת תואר שני במדיניות ציבורית בהתמחות בשלטון המקומי מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בחינוך מיוחד ממכללת אורנים.

לפני כניסתה לתפקיד אמרה בן שימול: "אני נכנסת לתפקיד הדורש יכולת הובלה וראייה של הדרך לקיום שיתוף פעולה אזורי למען צמיחתו של הגליל המערבי. כתושבת הגליל המערבי אני מכירה היטב את האתגרים הניצבים בפניי. אני נכונה לכם ומגיעה עם חזון ליישם ולקדם פיתוח וצמיחה אזורית בשותפות והתגייסות אמיתית".

שמעון לנקרי, ראש עיריית עכו ויו"ר אשכול רשויות גליל מערבי, אמר: "אני מברך את מירב על המינוי הראוי, מירב מביאה איתה ניסיון משמעותי ואני משוכנע שתוכל לפעול לקדם את יישובי האשכול לעבר פסגות חדשות. אני מבקש בהזדמנות זאת להודות ללי-את על תרומתה המשמעותית והעובדה המצוינת ומאחל לכולנו הצלחה בעתיד".

הוספת תגובה חדשה