דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מחזור שני של קורס גישור קיבוצי יוצא לדרך

נפתחה ההרשמה למחזור השני של קורס גישור לממלאות וממלאי תפקידים בקיבוצים שייפתח ב-27 בפברואר 2023. הקורס נבנה כשיתוף פעולה בין קבוצת גומא-גבים והתנועה הקיבוצית ומטרתו לחזק את ההנהגות הקיבוציות בהובלת שיח בין אישי וקהילתי מיטבי
צילום: רון כהן פרירא, כפר מסריק
צילום: רון כהן פרירא, כפר מסריק

הובלה בקיבוץ מזמנת, לצד משמעות וסיפוק, גם ריבוי ממשקים טעונים והתמודדות מתמשכת עם קונפליקטים, קטנים כגדולים. על מנת לחזק את ממלאות וממלאי התפקידים, לצמצם שחיקה ולהעשיר את ארגז הכלים הניהולי והאישי, פותחת התנועה הקיבוצית בסוף פברואר מחזור שני של קורס גישור ייעודי לממלאות וממלאי תפקידים.

הקורס נבנה כשיתוף פעולה בין קבוצת גומא-גבים והמוסד לבוררות וגישור ואגף חברה וקהילה בתנועה הקיבוצית ותנחה אותו עו"ד מרב מירון-גורן (רוחמה), מנחה ומגשרת מנוסה. הוא יכלול 11 מפגשים, שמונה מתוכם בזום ושלושה בבית התנועה ביקום.

המחזור הראשון של הקורס הסתיים בחודש יולי האחרון והיה מוצלח ומשמעותי. השתתפו בו ממלאות וממלאי תפקיד מתחומים מגוונים: ניהול קהילה, מש"א, בריאות ורווחה, ניהול עסקי, תרבות, צמיחה וקליטה, שיוך דירות וצעירים. רוני רוזנצוויג, המנהל העסקי של להבות הבשן, הגדיר את הקורס, "קורס חובה לכל בעלי התפקידים בקיבוץ. הקורס נותן כלים מעשיים ומהווה פתח לעולם הגישור, שמשלב תיאוריה יחד עם פרקטיקה תוך שימוש בסימולציות מהחיים הקיבוציים".

סיון קציר, מנהלת בריאות ורווחה בזיקים, העידה: "הרגשתי שאני יכולה להביא את עצמי ואת הרגישויות השונות עימן אני מתמודדת בקהילה ושמחתי לשמוע ולהחשף לקשיים של חברי לקבוצה האחרים ולדעת שכולנו שוחים באותו ים. הקורס הזה בהחלט נותן כלים להתמודדות עם קשיי היום יום, בהם לא מעט פעמים נדרש לגשר בין החברים, הצרכים והממסד/הקיבוץ. הקורס מאפשר הזדמנות ללמוד שפה חדשה שניתן בעזרתה לחזק את המרקם החברתי".

לפרטים נוספים והרשמה – לחצו כאן

הוספת תגובה חדשה