דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יוסי צברי יגיע לפסגת הצעירים ה-2, ומה איתכם ואיתכן?

מוכנים ומוכנות לזה? אמן הספוקן וורד הבועט שכיכב במחאת בלפור מגיע לפסגת צעירי וצעירות הקיבוצים! בנוסף, נקיים גם מפגש נטוורקינג בין כל צעירי וצעירות הקיבוצים מכל רחבי הארץ ודיונים בנושאים העיקריים שמעסיקים אותנו בשנה האחרונה ובמקומנו כצעירות וצעירים בקהילה שלנו ובחברה הישראלית, הרצאות טד של צעירות וצעירים משפיעים, אלכוהול ואנשים טובים. לא תבואו?
יוסי צברי יגיע לפסגת הצעירים ה-2 - ומה איתכם ואיתכן?

תגידו, כמה מפריע לכם המצב במדינה? כמה פעמים אתם מסתכלים על הדברים ואומרים לעצמכם - ״אפשר אחרת!״?

יוסי צברי, שחקן, רקדן, סטנדאפיסט ובעיקר אמן ספוקן וורד פוליטי ובועט, הוא אחד מאותם האנשים שרואים עוולות ואי-צדק חברתי ומחליטים לפעול. צברי הפך למשורר מחאת בלפור בשנה החולפת ווגרם לה להיות יותר בועטת, נועזת ולא מתנצלת - כפי שהיא צריכה להיות. הוא מגיע אלינו להופעה אינטימית וחד פעמית, עם מסיכות (עדיין קורונה) אבל בלי פילטרים!

מי יהיה שם? צעירות וצעירים מכל רחבי הארץ מתחומי עניין שונים, יזמים, אנשי חינוך, תרבות, מנהלי קהילה, מובילי תחום צעירים, מגזר שלישי, מגזר ציבורי, בוגרי תוכניות מנהיגות של ׳הרשת׳ ועוד משתתפים רבים. האירוע יתקיים ב-7 באוקטובר בקיבוץ שפיים, בשעה 17:00. 

מה הולך להיות באירוע ועל מה נדבר? כיווני ההשפעה של צעירים וצעירות בקהילה הקיבוצית, האזורית ובחברה הישראלית בכללנקיים בין היתר גם הרצאות טד של צעירות וצעירים משפיעים בקיבוצים ומרחב פתוח בו אתם ואתן תעלו את הנושאים הבוערים ביותר שבהם תרצו לעסוק.

הכניסה ללא תשלום – אך מספר המקומות מוגבל.  הרשמה מראש בלינק >>> לחצו כאן

אתם.ן עדיין פה?

הוספת תגובה חדשה