דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

התנועה הקיבוצית קוראת לקיבוציה להצטרף לשביתה הכללית במשק

התאגידים גרנות ומילואות הודיעו על הצטרפותם לשביתה
התאגידים גרנות ומילואות הודיעו על הצטרפותם לשביתה

בהודעת התנועה הקיבוצית נכתב: "אנחנו ביום היסטורי, על סיפה של תהום עמוקה אליו מדרדרת ממשלת ישראל את כולנו, תוך שיסוי והסתה של ציבורים בחברה אלה באלה, הימור מסוכן על ביטחון המדינה, והרס המשטר הדמוקרטי שהוא החוסן הלאומי של מדינתנו האהובה.

פיטורי שר הביטחון גלנט רק בשל אמירת האמת המבעיתה שקיים איום ממשי ומיידי על ביטחון ישראל, מעיד כי ראש הממשלה איבד את הכיוון, והוא שבוי בידי הקיצונים בממשלתו. כפי שאמר שר הביטחון, כשהוא מעביר לציבור את עמדתם של ראשי המערכות הרגישות ביותר - הממשלה הזו מסכנת את ביטחון שראל. 

כולנו מתגייסים להשבתת המשק,  להחזיר את הביטחון והשפיות", לשון הודעת התנועה הקיבוצית.

תאגיד מילואות הודיע היום, 27.3, על עצירת כל הפעילות במסגרת צעדי המחאה נגד המהפכה המשטרית. לדברי מנכ"ל מילואות: "אנו לא יכולים לעמוד מנגד כשהמדינה על סף קריסה. חובתנו המוסרית והערכית היא לצאת ולהגן על הדמוקרטיה הישראלית". בתאגיד מעדכנים, כי כלל הפעילות המסחרית מופסקת, למעט פעילות הכרוכה באספקת מזון וצער בעלי חיים, וזאת על מנת למזער פגיעה במשק הישראלי לקראת חג הפסח.

יו"ר גנות, עמית בן יצחק, כתב לעובדי גרנות: "קבוצת גרנות ומטה החברה, מצטרפים לשביתת המחאה של המשק בישראל נגד מהלכי החקיקה שמובילה הממשלה. כגוף יצרני, חקלאי וערכי, אנו חרדים לעתיד המדינה, לביטחונה ולדמותה. השביתה נכנסת לתוקף כעת, למעט מערכים חיוניים. על המשך הפעילות מחר נעדכן בערב לאור ההתפתחויות. אנא היו קשובים לעדכונים בהמשך".

הוספת תגובה חדשה