דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

גאווה תנועתית: מנהלת מחלקת ביטחון בתנועה הקיבוצית נבחרה לקבל אות הצטיינות מהרמטכ"ל

רס"ן (במיל') מוריה אילון שחר, משמשת ביומיום בתור מנהלת מחלקת ביטחון בתנועה הקיבוצית ונותנת השראה לכולנו כאשר היא ממשיכה בשירות מילואים פעיל בתור סגנית מפקדת גדוד רפואה של מחוז דן בפיקוד העורף. בימים אלה נמצאת מוריה בקורס מפקדי גדודים והתבשרה על בחירתה למצטיינת רמטכ"ל בחגי תשרי. גאים בך מאוד!
מוריה אילון שחר עם הכוח המשפחתי: בן זוגה בועז והילדים, אלה ויואב
מוריה אילון שחר עם הכוח המשפחתי: בן זוגה בועז והילדים, אלה ויואב

מוריה, ילידת 1983, היא חברת קיבוץ יגור ומתגוררת בצאלים עם בן זוגה בועז, שמנהל את שלוחת צאלים במכינת הנגב, וילדיהם - אלה, שסיימה כיתה א', ויואב בן הארבע. תחילה הצטרפה לתנועה הקיבוצית בתור אחראית על שירות משמעותי בצה"ל ופעילה במחלקת חייילים בודדים, ולפני מספר חודשים מונתה למנהלת מחלקת ביטחון. על אף שכבר יכלה לקבל פטור, מוריה ממשיכה לבצע ימים רבים בשירות מילואים ומאז פרוץ הקורונה גויסה בתור סגנית מפקד גדוד רפואה של מחוז דן בפיקוד העורף ליותר מ-150 ימים. בתקופות אלה מיעטה לצאת הביתה והיו פעמים שלא ראתה את ילדיה שלושה שבועות ברצף . 

לפני מספר ימים בישר אל"מ חי רקח, מפקד מחוז דן בפיקוד העורף, למוריה על כך שנבחרה לקבל את אות מצטיינת הרמטכ"ל בחגי תשרי הקרובים. את הבשורה המרגשת קיבלה מוריה בזמן קורס מפקדי הגדודים שבו היא נמצאת בימים אלה בין עיסוקיה השונים. לאחרונה, היא התבשרה שאושרה לקחת פיקוד על הגדוד שלה. לדבריה, היא "מתרגשת וחשה גאווה גדולה מאז קבלת הבשורה המשמחת. אני נכונה להמשך פעילות ומודה לבועז בן זוגי היקר ולחבריי בתנועה הקיבוצית שמאפשרים לי להמשיך להתנדב במילואים באופן משמעותי ואינטנסיבי".

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, אומר כי "מוריה היא סמל לתרומה לצה"ל ולחברה הישראלית. לשמחתנו, היא לא היחידה במטה התנועה הקיבוצית שמבצעת שירות מילואים פעיל ומשמעותי, ואנחנו בהחלט מעודדים לכך".

הוספת תגובה חדשה