דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בשורה: קק"ל תממן שיפוץ דירות חיילים בודדים בקיבוצים

התקציב יאפשר לקלוט עוד חיילים בודדים רבים ולספק להם בית חם ודיור ראוי המגיעים להם כל כך
דיור ראוי בחופשות
דיור ראוי בחופשה מהצבא

בשורה משמחת מקרן קיימת לישראל - אושר תקצוב 10 מיליון ₪ לטובת שיפוץ ושדרוג בתים בהם דירות ל"חיילים בודדים" בקיבוצים בצפון ודרום הארץ. התקצוב המכובד הזה מתווסף לתקציב קודם בסך 4 מיליון ₪, מאמצע שנת 2022, לשיפוץ דירות עבור "חיילים בודדים" בשמונה קיבוצים ב"עוטף עזה".  

עפרי רביב, ראש אגף צעירים ומעורבות חברתית הודה לשותפים בקרן קיימת לישראל שחוללו מפנה אמיתי באישור פרויקט כה נרחב שיאפשר לנו לתת בית חם לעוד חיילים בודדים, ולסייע לקיבוצים המעוניינים לתרום לחברה הישראלית. יעל אייזנר שמנהלת את יחידת החיילים הבודדים בתנועה הקיבוצית לא הסתירה את התרגשותה, וציינה כי התקצוב הנוסף יאפשר שיפוץ של עשרות יחידות דיור נוספות לרווחת חיילים בודדים, המתגוררים בהן בחופשות מהצבא. משאב הדיור הוא החסם העיקרי של קיבוצים לקלוט עוד חיילים בודדים. היא ושותפה במחלקה, איציק עוז, הודו בחום לרני טריינין (בית ניר) בתפקידו כסגן יו"ר, שעזר לאשר את בקשת התנועה הקיבוצית לתקצוב שיפוץ דירות בקיבוצים נוספים, ועל העבודה המסורה של אנשי קק"ל בכל הקשור לעזרה לחיילים הבודדים.

מצורף קישור להרשמה ראשונית של קיבוצים המבקשים להיעזר בתקציב: סקר לקיבוצים המעוניינים לשדרג תשתיות כולל שיפוץ מבנים לטובת פרויקט אימוץ חיילים בודדים בקיבוצים (monday.com)

יעל 0525358793 ואיציק 0507677920 

הוספת תגובה חדשה