דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אלי כהן מחורשים נבחר לקדנציה נוספת כיו"ר איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה בהתאחדות התעשיינים

כהן (60), מנכ"ל 'תרמוקיר תעשיות בע"מ' בעשרים השנים האחרונות וזוכה פרס התעשייה בשנת 2016 על תרומתו המשמעותית לתעשייה בישראל, בן וחבר קיבוץ חורשים, נבחר לאחרונה לקדנציה נוספת כיו"ר איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה בהתאחדות התעשיינים, לאחר כשנתיים בהן כיהן בתפקיד
אלי כהן, יור איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה ומנכל תרמוקיר. קרדיט צילום - יוסי מסה
צילום: יוסי מסה

הבחירות ליו"ר איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה, התקיימו במסגרת האסיפה הכללית של איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה בהתאחדות התעשיינים לשנת 2022, במשרדי התאחדות התעשיינים בתל אביב. בהליך הבחירות בו מימשו את זכות הצבעתם עשרות תעשיינים, נכחו רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים, רובי גינל מנכ"ל התאחדות התעשיינים, ואורן הרמבם, מנהל איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה בהתאחדות התעשיינים.

כהן כיהן בעברו במגוון תפקידים בהתאחדות התעשיינים, במקביל לתפקידו כמנכ"ל תרמוקיר תעשיות. לאורך השנים, קידם במסגרת תפקידו פעילות ענפה לקידום תחום הקיימות והשמירה על הסביבה בישראל.

איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה בהתאחדות התעשיינים מהווה ארגון הגג של כ-500 חברות תעשייה ישראליות בענפי מוצרי הבנייה, הפלסטיקה והגומי, האריזות, קוסמטיקה, ריהוט, טחנות הקמח וענפי ייצור נוספים.

נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד״ר רון תומר: ״אני מברך את אלי כהן על המשך כהונתו בתפקיד, ובטוח כי הוא ימשיך לקדם את התעשייה הישראלית ״כחול-לבן״. אלי הוביל את האיגוד בהצלחה ונחישות בשנתיים האחרונות. בפני התעשייה ניצבים אתגרים רבים, אך אני בטוח כי אלי בשיתוף פעולה עם כל גורמי התאחדות התעשיינים יוכל להתגבר עליהם ולהוביל את היצירה והחדשנות הישראלית למחוזות חדשים״.

יו"ר איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה ומנכ"ל תרמוקיר תעשיות, אלי כהן אמר במעמד בחירתו לתפקיד: "אני גאה על הזכות להמשיך להוביל כ-500 חברות תעשייה ישראליות, המהוות כל אחת בתחומה, כנדבך משמעותי בעיצוב ופיתוח הכלכלה הישראלית. עם בחירתי לקדנציה נוספת, אמשיך לקדם צעדים רוחביים ומקיפים, לשם הטמעת חדשנות, מעבר לטכנולוגיות ייצור מתקדם והתאמת התעשייה למגמות הקיימות. זאת, במטרה להיטיב עם הציבור וכלכלת ישראל כאחד".  

הוספת תגובה חדשה