דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

החתונה שסגרה מעגל של ערבות הדדית בין הקיבוצים

כמו זוגות רבים, גם אביב וניצן שמעון מקבוצת יבנה היו אמורים להינשא בל"ג בעומר (שלישי) כמיטב המסורת על הדשא בקיבוצם. בשל המצב הביטחוני, לא היה ניתן לקיים את החתונה במקום המיועד שנמצא בטווח האש והיה חשש לביטולה. מי שנרתם לסייע ולארח את החתונה אצלן היה קיבוץ צובה, ששנתיים קודם לכן התארח בקבוצת יבנה בזמן השריפה בהרי ירושלים. צפו בזוג משוחח עם סיון רהב-מאיר בחדשות 12

סיפור נוסף של ערבות הדדית בין קיבוצים, הגיע מכיוון קבוצת יבנה: אביב וניצן שמעון מקבוצת יבנה היו אמורים להתחתן בקיבוצם ביום שלישי. כל ההכנות נעשו לקראת היום הגדול, אולם עקב המצב הביטחוני ומגבלות ההתקהלות של פיקוד העורף הם נאלצו, בבהילות, למצוא חלופה למיקום החתונה ובלבד שתתנהל מחוץ לטווח הרקטות. שורת שיחות טלפון והפעלת קשרי חברות הביאה את הפתרון המיוחל – קיבוץ צובה שבהרי ירושלים נרתם, הקצה עבור הזוג הצעיר מקום על הדשא ואת שירותי המטבח והעמיד מערך 'תורנים', ממש כמו פעם, שנרתמו לעשות שמחה גדולה לזוג הצעיר. שמשון גוטליב, מנהל הקהילה בקבוצת יבנה, תיאר זאת כך: "כשירי הטילים איים עלינו זכינו לקבלת פנים מרגשת בקיבוץ צובה ולקיים חתונה כְּמָה שהרגיש בתוך המשפחה. קשה לתאר את קבלת הפנים לה זכינו ואת חברינו שחזרו מהחתונה נפעמים ואסירי תודה. זוהי ערבות הדדית מלא מלא. אשרינו שזכינו". 

הקשר הטוב בין שני הקיבוצים לא החל השבוע. לפני כשנתיים הייתה זו קבוצת יבנה שאירחה את אנשי צובה שנאלצו להתפנות מביתם בעקבות השריפה הגדולה שהשתוללה בהרי ירושלים וכילתה אלפי דונמים של חורש. מאז התהדקו הקשרים בין הקיבוצים ולפני כחודשיים נפגשו הנהגת קבוצת יבנה והנהגת קיבוץ צובה למפגש מטה מול מטה, בתיווך ובהנחיה של יניב הגי ודניטו ונגרובסקי מהמטה השיתופי בתנועה הקיבוצית.

במציאות המורכבת של חיינו, נסגר מעגל של ערבות הדדית בין שני הקיבוצים. המון מזל טוב לזוג הצעיר ולמשפחות ורק בשמחות!

הוספת תגובה חדשה