דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אלמוג בוקר יהיה בכנס חברה וקהילה ה-3 של התנועה הקיבוצית - ומה איתך?

הכנס השנתי של אגף חברה וקהילה שייערך בשבוע הבא, יום רביעי (30/6), בביה"ס האזורי שער הנגב יוקדש לנושא המנהיגות, ויפגיש ממלאות וממלאי תפקידים מקיבוצים בכל רחבי הארץ ליום של השראה, למידה ומילוי מצברים. כ-220 משתתפות ומשתתפים כבר נרשמו לכנס, מהרו להבטיח את מקומכם.ן!

תהיו קיבוץ עברון! מנהלת הקהילה של עברון, נטע קדם שוורץ, שכרה מיניבוס ל-12 המנהלים ומנהלות וכל ממלאי וממלאות התפקידים שיגיעו יחד איתה לכנס.

לדברי נטע: "כנס חברה וקהילה מהווה עבורנו הזדמנות מופלאה לזמן איכות וגיבוש בעיקר, לאחר התקופה המורכבת שעברנו כולנו בשנה וחצי האחרונות וכן הזדמנות ליהנות מיום של תכנים משמעותיים וחשובים, שיהוו כלים להמשך עבודתנו. לבחירה לקיים את הכנס דווקא בנגב המערבי שעבר לאחרונה עוד "סבב" לחימה" יש ערך מוסף רב וחשוב, ואנחנו נהיה שם".

הכנס ייפתח בפאנל שכותרתו - "מעוצמה אישית לעוצמה אזורית" עם ח"כ נירה שפק (כפר עזה) ושרה עברון (סעד), המזכ"לית הנכנסת של הקיבוץ הדתי, ובהנחיית העיתונאי אלמוג בוקר. בהמשך ייערכו מעגלי דיון מקבילים סביב סיפורי מנהיגות מקומיים מקיבוצים שונים וניתן יהיה לבחור מביניהם, ולאחריהם מושב בנושא מנהיגות אזורית בחירום ובשגרה עם לילך שיינגורטן, מנכ"לית המועצה האזורית שער הנגב. בין לבין ישולבו אתנחתא אמנותית וארוחת צהריים עשירה ומפנקת. המשבצת החותמת את היום מבטיחה סיום מצחיק וקולע: מפגש מרתק ומלא הומור עם הכותבים והיוצרים של "היהודים באים".

להרשמה לחצו כאן. ההרשמה תיסגר ביום א' הקרוב ב-10:00.
למידע נוסף ותוכנית הכנס המלאה: לחצו כאן.

הוספת תגובה חדשה