דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

רשמת האגודות ממליצה להמשיך לקיים אסיפות והצבעות באופן דיגיטלי ולקדם הטמעת אמצעי אסיפה והצבעה מרחוק

עו"ד שיחור-רייכמן שלחה השבוע את הנחייתה לראשי האגודות השיתופיות ובה ביקשה להמשיך ולשמור בצורה זאת על בריאות הציבור
עו"ד שיחור-רייכמן שלחה השבוע את הנחייתה לראשי האגודות השיתופיות ובה ביקשה להמשיך ולשמור בצורה זאת על בריאות הציבור
עו"ד שלומית שיחור-רייכמן. צילום: פרטי

במכתבה מציינת עו"ד שיחור-רייכמן בין היתר כי: "מומלץ לאגודות להימנע מכינוס אסיפות כלליות והצבעות פיזיות ולקיימן באמצעים דיגיטליים".

והדגישה כי: "מומלץ כי האגודות יפעלו לקידום והטמעת השימוש באמצעים טכנולוגיים אצלן לצורך קיום אסיפות כלליות לרבות הצבעות. מומלץ לאגודות שיתופיות שבתקנונן קיימת הוראה מפורשת המונעת אפשרות שימוש באמצעים טכנולוגיים לניהול ענייני האגודה, לפעול לשינוי התקנון".

הרשמת מציינת כי: "ככל שמתקיימות אסיפות או הצבעות פיזיות, יש להקפיד על הנחיות משרד הבריאות (תו ירוק) ולהנגיש את המידע לקראת ובזמן האסיפה לכלל חברי האגודה באופן אפקטיבי.

ומציינת: "למען הסר ספק, אין לקיים קלפי פיסית למבודדים או לחולים בקורונה ויש למצוא דרכים אחרות לאפשר הצבעה לכלל חברי האגודה. לצורך כך, תתאפשר הצבעתם של מבודדים או חולים באמצעות הווטסאפ/מייל/הודעת sms או באמצעות שיחת טלפון מזוהה לוועדת הקלפי. אפשרויות אלו יותרו לאחר הצגת אישור תקף של משרד הבריאות לעניין הבידוד/המחלה, והודעה בכתב על הסכמה מרצון לוויתור על זכות ההצבעה החשאית באמצעות הווטסאפ/מייל/הודעת sms ליו"ר ועדת הקלפי. וועדת הקלפי מחויבת לשמור על סודיות הצבעתם".

לקריאת ההנחייה המלאה של רשמת האגודות – לחצו כאן

הוספת תגובה חדשה