דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ראשי ההנהגה החקלאית על טיוטת ההסכם על הרפורמה בחקלאות: אינה תואמת את ההסכמות ומבזה את חקלאי ישראל

חברי 'צוות 6' שלחו בשני בבוקר מכתב למנכ"לית משרד ראש הממשלה ומנכ"לית משרד החקלאות ובו טענות קשות על הפערים בין הסיכומים בחסות יו"ר הכנסת לטיוטת ההסכם שקיבלו
הפגנת חקלאים מול הכנסת
הפגנת חקלאים מול הכנסת

ההנהגה החקלאית בראשות עמית יפרח, יו"ר התאחדות חקלאי ישראל ומזכ"ל תנועת המושבים; אבשלום (אבו) וילן, מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל; ניר מאיר, מזכ"ל התנועה הקיבוצית, דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי והתאחדות האיכרים; שי חג׳ג', יו"ר מרכז השלטון האזורי וראש המועצה האזורית מרחבים ויעקב בכר, יו״ר הארגונים הכלכליים האזוריים הקיבוציים שלחו הבוקר מכתב למנכ"לית משרד ראש הממשלה, נעמה שולץ, מנכ"לית משרד החקלאות ופיתוח הכפר, נעמה קאופמן-פס, ולסגן הממונה על התקציבים באוצר, איליה כץ, ובו טענות קשות על כי טיוטת ההסכמות בנוגע לרפורמה בחקלאות, אינה תואמת את ההסכמות שהגיעו אליהם בחסות יו"ר הכנסת, מיקי לוי.

בהודעה לעיתונות כתבו השישה בין היתר: "קיבלנו בתדהמה את הטיוטה החדשה של ההסכם אשר אינה תואמת כלל וכלל את הניסוחים המקוריים ואת ההסכמות אליהם הגענו. הטיוטה החדשה מבזה את חקלאי ישראל. לא ייתכן שכל המקלות בתוקף וכל הגזרים שמטרתם לתת את הביטחון להמשך קיומו של החקלאי והחקלאות הישראלית הושמטו והוסרו והפכו להמלצות בלבד, ללא כל התחייבות עבור החקלאים. אנו לא נחתום על שום הסכם שמעוות את הסיכומים אליהם הגענו ובוחנים את צעדינו המשפטיים לבדוק האם ניתן לבטל את משיכת הצווים בגלל ההטעיה על ההסכם כפי שהיה אצל מיקי לוי ולהחזיר את הצווים לדיון".

קראו את המכתב המלא

הוספת תגובה חדשה