דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

קיבוץ קולט? אם אתה לא כאן - אתה לא קיים

שירות חדש וחשוב לקיבוצים העוסקים בקליטה: בימים אלה אנו משיקים מאגר מידע חדש על קיבוצים קולטים באתר התנועה הקיבוצית, שמאפשר לכל המתעניינים בקליטה לקיבוץ לקבל מידע מקיף ורלוונטי, ולקיבוצים לפרסם את פרוייקט הקליטה ללא עלות
קיבוץ קולט? אם אתה לא כאן - אתה לא קיים

המאגר נולד מתוך זיהוי צורך הקיים אצל הקיבוצים העוסקים בקליטה בערוצי פרסום נוספים שיגבירו את החשיפה שלהם, לצד הצורך שלנו בתנועה לייצר תשתית מקיפה של מידע על קיבוצים קולטים אשר תיתן מענה לפניות הרבות שמגיעות כיום לאתר התנועה מאנשים המתעניינים במעבר לקיבוץ. המאגר נוצר בשיתוף פעולה עם המטה השיתופי והקיבוץ הדתי.

"הקיבוצים העוסקים בקליטה משקיעים משאבים רבים של זמן, כסף ומחשבה בערוצי השיווק השונים," מסבירה ענת מרלא-חפץ ממחלקת צמיחה ופיתוח קהילה. "גילינו שאתר התנועה יכול להוות ערוץ פרסום משמעותי, כי הוא אחד המקומות הראשונים שאנשים פונים אליו על מנת לקבל מידע על קליטה לקיבוץ, אבל עד כה לא היתה לנו אפשרות לתת להם את המידע הזה באופן מלא ועדכני. המאגר החדש, שיש אליו הפנייה מעמוד הבית של אתר התנועה, כולל מנוע חיפוש, חלוקה לפי אזורים ומפה דיגיטלית עליה ניתן לראות את כל הקיבוצים שהצטרפו למאגר.

"כדי שההצטרפות למאגר תהיה פשוטה ומהירה, נוצר טופס דיגיטלי שרכזי הצמיחה הדמוגרפית והקליטה יכולים למלא בקלות ובזמן קצר. לאחר מילוי הטופס הוא עובר אלינו לאישור ומתפרסם. השקנו את הכלי ביום חמישי באחרון ועד כה הצטרפו אליו כבר כעשרים קיבוצים, ונוספים ממשיכים להצטרף כל הזמן."

איילת הריס מהמחלקה מספרת כי "משבר הקורונה יצר בקיבוצים מציאות של הקפאה כמעט מוחלטת של כל תהליכי הקבלה והקליטה, והקיבוצים מגיעים אל הקיץ לאחר עיכוב משמעותי בלוחות הזמנים של הקליטה. מצד שני, לפי ההערכות, בתקופה הקרובה הביקוש לאורח החיים הקיבוצי צפוי לעלות. תקופת הבידוד שחווינו כולנו העצימה את היתרונות המובנים בחיי הקהילה הקיבוצית, בערבות ההדדית, במרחבים הפתוחים והירוקים, במערכות חברתיות תומכות ועוד.

"כדי לפגוש את הצורך של הקיבוצים ואת הביקוש הגובר, בכוונתנו לצאת בקרוב עם קמפיין תקשורתי לקליטה לקיבוצים, שייתן דחיפה משמעותית לקיבוצים הקולטים ויפנה את קהל היעד לקבלת מידע ופרטים באתר התנועה. לכן חשוב מאוד שלכל קיבוץ שנמצא כיום בתהליך קליטה יהיה דף משלו במאגר המידע בזמן הקרוב".

ואיך זה יראה באתר? הנה כמה דוגמאות -

מבוא חמה

חורשים


ניר יצחק

 

לפרטים נוספים על המאגר וכיצד לפרסם בו: לחצו כאן

ולעוד פרטים...

אזור נגב ומרכז ענת מרלא חפץ

anat@tkz.co.il | 0547916451

אזור הצפון מגילות וחבל אילות איילת הריס

ayeleth@tkz.co.il | 052-8022072

 

הוספת תגובה חדשה