דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

עושים מצווה - חברי קלי"ה ארגנו בת מצווה למיכל ממפלסים. באלמוג חגגו יום הולדת למאיה מקיבוץ סופה

חברות וחברי הקיבוצים בצפון ים המלח פתחו את ביתם בפני תושבי העוטף מהקיבוצים, הישובים והערים, ולא נותרו אדישים לילדות אשר נאלצו לחגוג הרחק מביתן. מרגש
עושים מצווה - חברי קלי"ה ארגנו בת מצווה למיכל ממפלסים, באלמוג חגגו יום הולדת למאיה מקיבוץ סופה.
מיכל חוגגת בת מצווה בקלי"ה

מיכל כהן, בת ה-12 מקיבוץ מפלסים, היתה אמורה לחגוג בסוף השבוע שעבר את בת המצווה שלה במועדון בקיבוצה. בעקבות האירועים מיכל ומשפחתה, ההורים נווית וצחי, והאחיות – הדס ושירה, נסעו להפוגה בקיבוץ קלי"ה שבצפון ים המלח.

אמה של מיכל, נווית, פרסמה הודעה בה סיפרה בה כתבה לאנשי הקיבוץ: "היום הילדה שלי חוגגת 12. עוד 3 שעות הייתה צריכה להיות בת המצווה שלה במועדון בקיבוץ, שהתבטלה כמובן. אם יש איזו פעילות נחמדה שתואמת לגילה אשמח לשמוע, שנעשה לה קצת שמח".

בתמונה: מאיה ומשפחתה
בתמונה: מאיה ומשפחתה

כמובן שחברות וחברי הקיבוץ לא נותרו אדישים לשאלה והפיצו בקרב כולם  את הכוונה לשמח את מיכל. תוך שעות ספורות ארגנו למיכל בת מצווה בבריכה המקומית עם בלונים, ממתקים ועוגות. למרות תחושת התסכול על ביטול האירוע המקורי, ההתרגשות במקום היתה גדולה מאוד.

נווית אמרה באירוע: "זאת הפתעה, בהחלט עברו עלינו ימים לא קלים. ממש עכשיו היתה צריכה להסתיים מסיבת בת המצווה המקורית בקיבוץ שלנו. כיף לראות איך אנחנו מאוחדים וחזקים, במיוחד בזמנים קשים, וכיף לעבור מהמלחמה שיש אצלנו בבית לאהבה הגדולה שאנחנו מקבלים כאן".

אביטל סוארי, חברת קלי"ה וממארגנות המסיבה, אמרה: "אנחנו מאוד מתרגשים. מיכל יקרה, בזמן שהמדינה שלנו רועשת וגועשת חשוב לנו לעצור לרגע ולאחל לך מזל טוב. שפע של שמחה, בריאות ואהבה . אנחנו כאן בקלי"ה שמחים לארח אותך ולחגוג איתך את היום הזה, אבל מאחלים לך שבקרוב תחגגי בביתך, במפלסים, עם כל החברים שלך, עם המשפחה שלך ועם כל האהובים והאוהבים שלך. עצרנו הכל רק בשבילך ובאהבה גדולה".

לא רחוק משם, בקיבוץ אלמוג, שמעו כי מאיה מקיבוץ סופה, שמתארחת אצלם עם משפחתה, חוגגת יום הולדת עשר, וגם שם לא נותרו אדישים והרימו לה מסיבה מקסימה ומרגשת במועדון בקיבוץ.

 

הוספת תגובה חדשה