דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נטע קדם נבחרה לוועד ההנהלה של קואופרטיבים אירופה מטעם התנועה הקיבוצית

האסיפה הכללית של קואופרטיבים אירופה, הזרוע האירופאית של ברית הקואופרציה העולמית (ICA) בחרה במנכ"לית התנועה הקיבוצית, נטע קדם, כחברה בוועד ההנהלה של הארגון. קדם: "הרעיון הקואופרטיבי ועקרונותיו מהווים כלי משמעותי ביכולתנו להמשיך ולשמר את הרעיון הקיבוצי"
נטע בוועד ההנהלה

בקואופרטיבים אירופה חברים 84 ארגונים קואופרטיבים גדולים מכל תחומי הכלכלה והחברה, המייצגים 141 מיליון חברים ב-176,000 קואופרטיבים באירופה וסביבתה.

עו"ד מרב ניב, ראש היחידה לקידום הקואופרציה בתנועה הקיבוצית, אשר הובילה וקידמה את בחירתה של נטע קדם, אמרה: "התנועה הקיבוצית חרטה על דגלה את קידום הקואופרציה בתנועה הקיבוצית ובחברה הישראלית כולה והצטרפה לקואופרטיבים אירופה לפני מספר שנים, בכוונה לקחת חלק פעיל בארגון. אין ספק כי בחירתה של מנכ"לית התנועה לוועד ההנהלה של הארגון הנה צעד משמעותי בחיזוק החיבור לעשייה הקואופרטיבית הרחבה הקיימת באירופה ופתיחת שער ללימוד ויצירת שיתופי פעולה משמעותיים".

מנכ"לית התנועה, נטע קדם, הוסיפה על בחירתה: "במהלך לימודי בקורס מנהלות קהילה של התנועה הקיבוצית נחשפתי לעולם הקואופרטיבי והבנתי כי הרעיון הקואופרטיבי ועקרונותיו, הקיימים הלכה למעשה באורחות חיינו ובאופן פעולתנו, מהווים כלי משמעותי ביכולתנו להמשיך ולשמר את הרעיון הקיבוצי. התנועה, הקיבוצים וחבריהם חיים ופועלים במסגרת הקואופרציה ומממשים את עקרונותיה בחיי היומיום: הדמוקרטיה, הסולידריות והאחריות לקהילה, החברות הוולונטרית, שיתוף הפעולה בין הקיבוצים ובינם לבין הארגונים והתנועות בהם הם חברים הם חלק טבעי בפעילותנו ובחיינו. החיבור לתנועה הקואופרטיבית באירופה, שהיא תנועה רחבה בהיקפה, בגודלה ובתכניה, יאפשר לנו להביא את הקיבוץ והרעיון הקיבוצי אל חזית העשייה האירופאית, אלא גם – ובעיקר – להביא את החדשנות והמגוון הקיימים באירופה גם לישראל ובכך ללמד ולהשפיע לא רק על הקיבוצים וחבריהם, אלא גם על מקבלי ההחלטות במדינה, הרואים בקואופרציה, לצערנו הרב, דבר שאבד עליו הכלח".

הוספת תגובה חדשה