דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

משתקים את המדינה למען ההגנה על הדמוקרטיה

ממטולה עד אילת: גם היום, חמישי, הפגינו חברי וחברות הקיבוצים בהמוניהם נגד ההפיכה המשטרית במסגרת היום שהוכרז כ"יום השיתוק הלאומי". נציגי הקיבוצים השתתפו גם בהפגנה מול הכנס באיירפורט סיטי בו השתתפו השרים דיכטר וברקת. בשבת יוצאים כולם וכולן ל"הפגנת החירות". עד שננצח
הפגנה בצומת נהלל. צילום: ינון מלכין
הפגנה בצומת נהלל. צילום: ינון מלכין

גם הפעם לקחו אלפי קיבוצניקים וקיבוצניקיות חלק בהפגנות השונות בכל הארץ, מחבל אילות ועד הגליל העליון במסגרת "יום השיתוק הלאומי" שהוכרז וכלל הפגנות בעשרות צמתים, מחלפים וערים, צעדות ושיירות של אופניים, רכבים וכלים חקלאיים. צפו בשיירת הטרקטורים של גד"ש "יען" המשותף לקיבוצים עין המפרץ ויסעור. לא נלך שולל אחרי הצהרות הממשלה על "ריכוך" הרפורמה, או דחיית החקיקה כביכול עד לאחר פסח, לאחר שקודם לכן תשתלט הקואליציה על הוועדה לבחירת שופטים כדי למנות את אנשי שלומה. בשבוע בו נכנסה לספר החוקים לבנה ראשונה מתוך המהפיכה - שינוי חוק הנבצרות - נמשיך להפגין ולהגן על הדמוקרטיה. 

הפגנה מול הכנס בו השתתף שר החקלאות דיכטר
הפגנה מול הכנס בו השתתף שר החקלאות דיכטר

נציגים מהקיבוצים השתתפו היום בהפגנה שהתקיימה מול מתחם ה"איירפורט סיטי" בקריית שדה התעופה שם התקיים כנס "אסטרטגיה וחדשנות במרחב הכפרי", ביוזמת משרד החקלאות ופיתוח הכפר בהשתתפות שר החקלאות אבי דיכטר ושר הכלכלה ניר ברקת. נאומו של השר דיכטר הופרע בקריאותיהם של מפגינים שהצליחו להיכנס אל תוך הכנס.  

התנועה הקיבוצית לא תשתף פעולה עם ממשלה ששולחת למגרסה את החלום הציוני. נילחם עד שנבטיח את עתידנו ואת עתיד הדורות הבאים במדינה יהודית ודמוקרטית. כמדי שבת, נתייצב גם השבוע בהפגנות השונות ברחבי הארץ וב״הפגנת החירות״ המרכזית ברחוב קפלן בתל אביב, שתתקיים בשעה 19:00. בואו בהמוניכם עם דגלי ישראל! 

לחצו כאן לכל העדכונים ורשימת מוקדי ההפגנות באתר "ריסטרט ישראל".

הוספת תגובה חדשה