דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

משנת השירות לפיקוד בגדוד 50 – תשאלו אותנו כיצד

בימים אלו עובדים יחדיו אגף צעירים ומעורבות בחברה (מחלקת ביטחון) ואגף חינוך (מחלקת שנת שירות) על פיילוט ראשוני של מסלול להכשרת מפקדים בגדוד 50 (בזלת) של חטיבת הנח"ל, אשר תוכנן יחד עם האגף הביטחוני- חברתי במשרד הביטחון ומיועד למסיימי שנת שירות בתנועה הקיבוצית
מפגש החשיפה הראשון לפיילוט למתעניינים
מפגש החשיפה הראשון לפיילוט למתעניינים

הפיילוט מיועד לכ-30 מסיימי שנת השירות הנוכחית המיועדים לגיוס בנובמבר 21. עם גיוסם לצה"ל, הם ישובצו למחלקה ייעודית  לפיקוד בגדוד 50 של חטיבת הנח"ל, איתה יעברו את הטירונות והאימון המתקדם. בתום פרק ההכשרה הבסיסי הם  מיועדים לצאת לקורס מ"כים שבסיומו צפויים לחזור ולהשתלב בשדרת הפיקוד של הגדוד. כמובן שהיציאה לקורס מ"כים וקידומם בשדרה הפיקודית תלויים בכישורים וביכולות של כל אחד ממשתתפי המסלול.

בשבוע שעבר התקיים מפגש חשיפה בו הוצגה התוכנית לשינשינים המתעניינים  שהעלו שאלות אודות המסלול. ביום רביעי הקרוב (10.3), בשעה 20:00, יתקיים המפגש השני למתעניינים במסלול, בו יתקיים דיון על דמות המפקד, מאפייניו ואתגרי הפיקוד השונים, וכמו כן יוכלו לשמוע המתעניינים פרטים טכניים נוספים על המסלול ומה שצפוי להם בהמשך.

"תוכנית זו היא המשך ישיר וטבעי לשנת השירות שבה במשך שנה שלמה בני הנוער בוחרים לקחת אחריות, להקדיש מזמנם ומרצם למען האחר ולהיות מובילים ומשמעותיים במשימותיהם. כך מצופה מהם גם בשירות הצבאי וגם בתחנות הבאות בחייהם", אומר לירז ברנד, מנהל מחלקת שנת שירות בתנועה.

"התנועה הקיבוצית רואה את הגיוס לצבא כחוליה חשובה ומשמעותית בתרומה למדינה ולחברה. מכאן, נגזר העידוד לשירות משמעותי ומיטבי לבני ובנות הקיבוצים בכלל  ולבוגרי/ת  שנת השירות בפרט. מסלול המפקדים מאפשר לבוגרי שנת השירות להשפיע על נתיב שירותם הצבאי, וכבר מיום הגיוס להיות מכוונים לתפקידי הובלה, פיקוד וקצונה", מוסיפה מוריה אילון-שחר, אחראית שירות משמעותי במחלקת ביטחון של התנועה.

לפרטים ושאלות, ניתן לפנות למוריה: 052-8820455 \ moria@tkz.co.il

הוספת תגובה חדשה