דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מפקד פיקוד צפון והקצונה הבכירה ביקרו בבית לוחמי הגטאות

הסגל הבכיר של פיקוד הצפון, בראשות מפקד הפיקוד, אלוף אמיר ברעם, קיימו לאחרונה את ישיבת המפקדים במוזיאון בית לוחמי הגטאות, כחלק משיתוף פעולה משמעותי ועמוק בין הפיקוד לבין בית לוחמי הגטאות
מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם, עם מנכ"ל בית לוחמי הגטאות, יגאל כהן
מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם, עם מנכ"ל בית לוחמי הגטאות, יגאל כהן

את היום פתח מנכ"ל הבית, יגאל כהן, שברך את הנוכחים, סיפר אודות הבית על קשת פעילויותיו ואף העניק כשי לכל אחד מהנוכחים את הספר "משא מרים" מאת צביקה דרור, המספר את סיפורה המופלא של מרים נוביץ - האוצרת הראשונה של הבית, והקשר האמיץ שלה לבית לוחמי הגטאות.

לפני כחצי שנה, הוזמן מנכ"ל המוזיאון, יגאל כהן, לפיקוד ונפגש עם האלוף אמיר ברעם במטרה לחדש את הקשר היפה שישנו בין בית לוחמי הגטאות לפיקוד צפון. לאורך שנים, יחידות רבות בפיקוד מתארחות במוזיאון, משתתפות בכנסים, בכלל זה העצרת המרכזית ביום הזיכרון לשואה ולגבורה ופרויקט "נצר אחרון".

מדברי מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם: "אנו מודים לבית לוחמי הגטאות על האירוח ושיתוף הפעולה המתחדש שהכרזנו עליו יחדיו. בתקופה הקרובה, פיקוד הצפון יעסוק יחד עם המוזאון בנושאי הגבורה היהודית, לוחמים יהודים, מבצע ברברוסה ולוחמי צה״ל שהם נצר אחרון - נושאים ערכיים, שבליבת העיסוק שלנו כאנשי צבא.

אני מנצל את ההזדמנות על מנת להודות למוזיאון בית לוחמי הגטאות על העשייה הרציפה לאורך כל השנה שמזכירה לנו מי אנו, מאיפה באנו ומדוע אנו נדרשים".

מדברי יגאל כהן, מנכ"ל מוזיאון בית לוחמי הגטאות: "אנו מעריכים ומוקירים את הפיקוד ואת האלוף ברעם ורואים בהם שותפים לקשר משמעותי וערכי ארוך טווח. המוזיאון חרט על דגלו את הזכות לארח את חיילי צה"ל ולהוות בית חם לפעילות החינוכית של צה"ל בהנצחת השואה ובכלל".

הוספת תגובה חדשה