דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מנגישים את מכינות בינ"ה לכולם - אף אחד לא נשאר בחוץ!

מכינת בינ"ה, שהוקמה על ידי פעילים מהתנועה הקיבוצית ועד היום נתמכת ופועלת תחת המעטפת שלה, מגייסת בימים אלה כסף עבור הקמת המכינה העירונית המונגשת הראשונה בישראל! מאות כבר תרמו למטרה חשובה זו ואם גם אתם ואתן מאמינים בה - הצטרפו אליהם, ויחד איתם נוביל את החברה הישראלית להיות מכילה ומונגשת יותר עבור כולם


מאיה לנדר במהלך טיול של המכינה
מאיה לנדר במהלך טיול של המכינה

מאיה לנדר היא בוגרת של המכינה למנהיגות של בינ"ה ע"ש לובה אליאב, ובפוסט שפירסמה היא כתבה את המילים הבאות: "מי שמכיר אותי יודע שאחת המטרות שלי היא לפתוח דלתות לבאים אחריי - בבית ספר, במכינה, בצבא ועכשיו באוניברסיטה. בסוף, לכל אחד ואחת מגיעה הזדמנות שווה. ועכשיו, בבינ"ה - המטרה שלי הפכה למציאות. בינ"ה מקימה שלוחה שתהיה נגישה לכל נער או נערה עם מוגבלות ובכך תהפוך למכינה הנגישה העירונית הראשונה בארץ. ירכש ציוד שינגיש את השטח לאנשים בכיסאות גלגלים, יבנו רמפות, מעקות, ירכש ציוד לכיתות אקוסטיות ועוד".

מאיה לא סתם מדברת על הרצון להזדמנות שווה. מכיוון שהיא סובלת ממגבלת ניידות כתוצאה משיתוק מוחין קל, מאיה התקשתה למצוא מכינה קדם צבאית לעשות בה שנת הכנה משמעותית לצבא ולחיים. לשמחתם של אנשי בינ"ה, הם הצליחו לגייס את מאיה אליהם כבר בהיותה בת 18, לאחר שכבר מספר שנים היא מעוררת בהם השראה, כעת היא מובילה את קמפיין "אף אחד לא נשאר בחוץ!" של מכינות בינ"ה.

תמכו בקמפיין של בינ"ה: https://my.israelgives.org/he/members/mechina2021

הוספת תגובה חדשה