דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

להכיר תודה לשחקניות הנשמה במערך הניהולי של הקיבוצים

בשבוע שעבר התקיים במפעלי גרנות מפגש למידה למנהלות לשכה בקיבוצים בהשתתפות עשרות נשים. הרעיון מאחורי המפגש היה להכיר תודה לאלו שממלאות תפקיד חשוב ולא תמיד מוערך, להעצים את תפקידן ולחזק את הקשר עם התנועה. הצלחת המפגש כבר יצרה בינתיים ביקוש לעוד
כנס מנהלות לשכה בקיבוצים

מנהלת הלשכה היא הציר סביבו סובב כל המערך הניהולי והקהילתי. היא עוסקת במגוון עצום של משימות ואיכות הביצועים שלה משפיעה גם על המנהלים - היא נמצאת בקשר לא רק עם כלל הקהילה, אלא גם עם כל הקיבוצים בסביבה ועם המועצה האזורית. בפעמים רבות קיימת הכרת תודה מצד הציבור, אך לעתים המנהלים לוקחים את מנהלת הלשכה כמובנת מאליה.

המפגש הראשון כלל העמקת ההיכרות בין המשתתפות, הרצאה וסדנא בנושא ניהול זמן בו קיבלו המשתתפות כלים פרקטיים לניהול מיטבי של היום שלהן, הן במשרד והן בחיים הפרטיים, ולמידת עמיתות למציאת פתרונות לאתגרים שעולים מהשטח. המפגש הסתיים עם ארוחת צהריים מפנקת לה זכו המשתתפות.

שלומית צימרינג, מנהלת תחום פיתוח ההון האנושי בתנועה הקיבוצית, שעמדה מאחורי המפגש, מספרת: "לאחרונה, ראינו יוזמות של מועצות אזוריות להפגיש את מנהלות הלשכה באזור, וזוהי יוזמה מבורכתיחד עם זאת, אנחנו כתנועה שעוסקת בהכשרת ממלאי תפקידים בקיבוץ ומקיימת עבורם קורסים, פורומים וכנסים רוצים להעצים גם את תפקיד מנהלת הלשכה ולחזק את הקשר שלנו איתן. האווירה במפגש הייתה מצויינת, עם תחושה של התרגשות באוויר ממשהו חדש שקורה. חלק מהמשתתפות אמרו בסיום המפגש שהן בתפקיד שנים רבות ומעולם לא הוזמנו ליום חיזוק מקצועי.

גם המשובים עליהם ענו המשתתפות בסיום, הצביעו על שביעות רצון גבוהה מהמפגש וציפייה לקיים מפגשים ארציים בתדירות של לפחות ארבע פעמים בשנה. אנחנו כמובן נענה לבקשה!".

הוספת תגובה חדשה