דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"כאנשי ונשות חינוך יש לנו אחריות גדולה לדאוג לשינוי לו אנו מייחלים"

ביום חמישי האחרון, 25.11, צויין ברחבי העולם יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים. אורי פלד נקש, מנהל "שבילים – החינוך החברתי" באגף חינוך של התנועה, שלח מכתב בנושא למדריכי.ות החינוך החברתי ומנהלי.ות החינוך בקיבוצים: "על מנת ליצור שינוי, על כל אחד מאיתנו חלה החובה לחשוב איך אנחנו יכולים להשפיע על הסביבה הקרובה לנו"
Photo by Anete Lusina from Pexels
Photo by Anete Lusina from Pexels

היום חל יום המאבק באלימות נגד נשים. לפי הנתונים ישנה עליה של מאות אחוזים בדיווחים למשטרה על אלימות במשפחה מאז תחילת מגיפת הקורונה. בתקופה האחרונה אנחנו חווים עליה בתוקפנות באופן כללי, כאשר כולנו מרגישים שהשנתיים האחרונות יצרו מציאות חינוכית מערכתית וקהילתית מאתגרת, לכל מערכות החינוך, ותוצאותיה ניכרות גם בתחום זה.

כאנשי ונשות חינוך, יש לנו אחריות גדולה לדאוג לשינוי לו אנו מייחלים, לחנך לשיוויון מגדרי, למנוע מקרים עתידיים, להוקיע מקרי אלימות ותוקפנות, להוביל ולפעול יחד עם מעגל שותפות על מנת ליצור מרחב חיים מוגן עבור כולנו.

ביום חשוב זה, אני מזמין אותנו לתמוך, לסייע ולהאמין לכל אחת ואחד אשר חווים תוקפנות ואלימות.

המאבק באלימות כנגד נשים אינו של נשים בלבד, הוא של כולנו, נשים וגברים כאחד. על מנת ליצור שינוי, על כל אחד מאיתנו חלה החובה לחשוב איך אנחנו יכולים להשפיע על הסביבה הקרובה לנו.

אני מאחל לכולנו שנצליח להוביל שינוי לעולם טוב יותר למען הילדים והילדות שאנו מחנכים.

אני מזמין אתכם.ן לפנות אלי או אל מערך ההדרכה של אגף החינוך על מנת לחשוב יחד כיצד אפשר לייצר תהליכי מניעה והפחתת התנהגות תוקפנית בקהילות ובמערכות החינוך שלכם.ן.

בתקווה לימים שקטים וטובים,

אורי פלד נקש
מנהל "שבילים"

הוספת תגובה חדשה