דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יש עדנה בחינוך

עדנה בז, מנהלת בית הספר "עמק החולה" בקיבוץ כפר בלום, זכתה בפרס מנהלת פורצת דרך ארצית של משרד החינוך לשנת תשפ"א-תשפ"ב. "זהו כבוד גדול עבורי ועבור כל השותפים שלי: אנשי חינוך מסורים, אמיצים ופורצי דרך בפני עצמם"
יש עדנה בחינוך
עדנה בז מקבלת את הפרס משרת החינוך, ד" יפעת שאשא-ביטון

בסוף מאי, התקיים בבנייני האומה בירושלים טקס הענקת פרסי החינוך הארצי לשנת תשפ"א-תשפ"ב, במסגרתו הוענקו פרסים ותעודות הוקרה לרשויות, למועצות, למנהלות ולמנהלים, לבתי הספר ולגני הילדים הזוכים. בין מקבלי הפרס הייתה גם עדנה בז ממטולה, מנהלת בית הספר האזורי "עמק החולה" בגליל העליון. עדנה מובילה תהליכים פורצי דרך, חדשניים ומצמיחים בבית הספר ואת הכל היא מבצעת בתבונה ורגישות שכל כך מאפיינים אותה. עדנה היא גם בוגרת הקורס "בית הספר למנכ"ליות העתיד", מייסודן של התנועה הקיבוצית, איגוד התעשייה הקיבוצית, ארגון 'סופרסונס' והקיבוץ הדתי.

שרת החינוך, ד״ר יפעת שאשא-ביטון: "לראשונה תוענק תעודת הוקרה למנהלות ולמנהלים פורצי דרך המוכיחים מנהיגות פדגוגית, יוצרים תרבות אירגונית, מקדמים אקלים חינוכי מיטבי, ופועלים ליצירת שותפויות וחיזוק ממשקי עבודה. הזוכות והזוכים משקפים עשייה חינוכית ייחודית ומתקדמת. הם מביאים לידי ביטוי את הפעילות העשירה ואת המנהיגות החינוכית המרגשת ומעוררת ההשראה של מנהלים ומורים מחוייבים ומסורים. הם מובילים ומגשימים חזון חינוכי מתקדם. אני מברכת את כלל הזוכים ומאחלת להם המשך עשייה פורצת דרך".

עדנה בז: "התרגשתי מאוד לקבל את התואר "מנהלת פורצת דרך", זהו כבוד גדול עבורי ועבור כל השותפים שלי: אנשי חינוך מסורים, אמיצים ופורצי דרך בפני עצמם. בית הספר שלנו צועד קדימה בצעדים משמעותיים בזכות אנשים! הן בתוך בית הספר והן מחוצה לו, אנשים שלא חוששים לטעות בדרך למימוש הערכים שמובילים אותם ואותנו. מרגש ביותר לעשות חינוך בסביבה כה איכותית, ערכית ומחוייבת. אני לא שוכחת את תמיכת המשפחה הפרטית שלי שגם לה יש מקום מרכזי באות ההוקרה שהוענק לי ממשרד החינוך. מודה מקרב לב על הזכות שנפלה בחלקי".

מנכ"לית משרד החינוך, הגב' דלית שטאובר, אמרה כי: "אני מברכת את הזוכים והזוכות, שחתירתם המתמדת לשיפור איכות החינוך של תלמידי ישראל ומערכת החינוך מעוררים השראה ומעניקים לנו תחושת גאווה. בעשייתם הם מייצרים חדשנות שחותרת לעתיד, מביאים רוח של יזמות ומחזקים את העשייה החינוכית בהנחלת ערכי המסורת שהם היסודות שמקיימים את החברה הישראלית".

הוספת תגובה חדשה