דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יום עיון בנושא צריכת מושכּלת של מדיה בחברה הישראלית לעוסקים בתקשורת קהילתית

בעולם שבו כללי המשחק התקשורתיים משתנים (פייק ניוז\רשתות חברתיות\דיפ-פייק) גם Lifelong Learning וגם אוריינות המדיה משתנים. מיטב המומחים ידונו בהגדרת מקומה וחשיבותה של התקשורת הקהילתית, ויציעו כלים ליצירה ולצריכה מושכלת של מדיה בחברה הישראלית. יום העיון ייערך במוזיאון 'אנו' (בית התפוצות), קלאוזנר 15, תל אביב, בשעות 09:00-14:00

this work, by Anne Worner is licensed under CC BY-SA 2.0
this work, by Anne Worner is licensed under CC BY-SA 2.0

יום העיון מאורגן במשותף על ידי ההתאגדות לחינוך מבוגרים בישראל (על"א), עמות דור לדור עפולה, שחקים עפולה, האגודה הישראלית לתקשורת קהילתית ושותפים נוספים, ומיועד לגופים ואנשים בעלי עניין כגון יוצרי תקשורת קהילתית, מורים ומדריכים בתחום המדיה והתקשורת הקהילתית, בעלי תפקידים במתנ"סים ובמרכזי למידה, מורים במסגרות למידה של השכלת מבוגרים, מנהלי מחלקות חינוך ברשויות המקומיות ומארגני ימי עיון והשתלמויות.

הכנס יפגיש בין חוקרים ליוצרי תקשורת קהילתית, יתקיימו בו הרצאות (וביניהן הרצאתו של שמחה שטיין, עורך העלון בלוחמי הגטאות, בנושא עיתונות קיבוצית) ויוקרנו סרטונים קצרים, ומטרתו היא לדון ולהבהיר סוגיות אחדות כגון:

  • מהי אוריינות בכלל ואוריינות מדיה בפרט.
  • הקשר בין קהילה ותקשורת קהילתית.
  • הזיקה בין תקשורת קהילתית התנדבותית ללמידת בוגרת ובוגרים בישראל לאורך החיים.
  • אפיון ייחודיותה של התקשורת הקהילתית.
  • הקשר בין  יצירת מדיה ובין הקניית אוריינות מדיה.
  • הצורך המובהק של למידת אוריינות המדיה בעידן הנוכחי שבו אמצעים דיגיטליים ואחרים מפיצים מידע מרובה ועמוס רבדים ומגמות.

תאורגן הסעה מהצפון בתיאום לאחר הרשמה. מספר המקומות מוגבל.

לתשלום והרשמה: לחצו כאן

הוספת תגובה חדשה