דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יולי-אוגוסט למשפחות במשכן לאמנות עין חרוד: פעילויות חוויה במוזיאון הכי יפה בעמק

המשכן לאמנות עין חרוד מארח משפחות בחודשי הקיץ לפעילויות בהשראת תערוכות האמנות במשכן: משחקי כרטיסיות, שעות סיפור, וסיורי משחק בין היצירות
המשכן לאמנויות עין חרוד

המשכן לאמנות עין חרוד בעמק יזרעאל הינו מתחם תרבות ופנאי המציע חלל מרווח, ממוזג ומעוצב, מוקף במדשאות וכולל אולמות תצוגה עם תערוכות אמנות ייחודיות ובית קפה בחצר מקסימה.

אוצר במשכן: משחק סיור עצמאי וחוויתי המתאים לכל הגילאים. המשחק מורכב ממקבץ כרטיסיות חידות והפעלה לכל המשפחה, השולח לטיול וסיור בין תערוכות המשכן. מבקרי המשכן מקבלים את כרטיסיות ההפעלה כחלק מעלות כרטיס הכניסה ומוזמנים לשחק באופן עצמאי במהלך שעות הפתיחה של המשכן.

משימות לדוגמא: היו אוצרים לרגע - בחרו מספר יצירות מתוך היצירות שסביבכם, שתרצו להציג בתערוכה משלכם. צלמו או תעדו אותן בכרטיסייה ובחרו שם לתערוכה. משימה נוספת: רשמו או ציירו בכרטיסיה את כל החיות שמצאתם בין יצירות המשכן. משימה שלישית: אתרו את הציורים המוצגים באולמות לפי הפרטים מתוכם שמופיעים בכרטיסיה. ויש עוד!

שעת סיפור ויצירה - חמישי בחמש: בכל יום חמישי אחר הצהריים בחודשים יולי-אוגוסט, מחכים לכם בספריית המשכן הקסומה לשעת סיפור ויצירה. הקראה מומחזת וחווייתית, הכוללת יצירה ומותאמת לילדים עד גיל 6. חוויה רבת דמיון המוגשת על ידי מפעילה מקצועית.

יולי-אוגוסט, ימי חמישי בשעה 17:00. מחיר השתתפות לילד: 10 ₪.  מלווה: 15 ₪. כולל כניסה למוזיאון.

הרשמה באתר המשכן: https://ehm.smarticket.co.il/


ימי חמישי באוגוסט 2022 - פעילות משפחתית לקיץ: סדנת יצירה פתוחה לכל המשפחה – פעילות מתאימה לכל הגילאים, בהשראת התערוכה "כחוט השני" – טווייה משותפת של חוטים בעוביים שונים וטקסטורות מגוונות. פעילות מודרכת מהנה של יצירה בשיטת שתי וערב, בסיומה תוצר להתגאות בו. פעילות מהנה, ייחודית ויצירתית.

ההצטרפות פתוחה בזמן ההגעה בין השעות 10:00-13:00, משך הפעילות כשעה. מחיר השתתפות לילד: 25 ₪ מלווה 20 ₪, כולל כניסה למוזיאון.

הרשמה באתר המשכן: https://ehm.smarticket.co.il/


התערוכות המוצגות כעת במשכן לאמנות:

מאוצרות המשכן לאמנות (פרק א') - תצוגת הקבע מאוסף המוזיאון - אוסף המשכן לאמנות מונה מעל 20,000 פריטים מסוף המאה ה־ 19 ועד ימינו של מיטב האמנים היהודים וכן עבודות של אמנים ישראלים מוכרים. תצוגת הקבע החדשה היא הזדמנות להתרשם מיצירות נבחרות מאוסף המשכן ולהתוודע לתולדות המוזיאון ולשורשיו הנטועים בחזון החלוצי והציוני של מייסדי קיבוץ עין חרוד.

"כחוט השני" - התערוכה מציגה עבודות יודאיקה עשויות טקסטיל מאוסף המשכן לאמנות, ביניהן פרוכות, מעילי תורה, חופות ועוד. חלק מהפריטים נאספו מבתי כנסת באירופה במהלך מלחמת העולם ה-2 והובאו לישראל, במסגרת פרויקט הצלה, לשימור זכרן של קהילות יהודיות שנספו בשואה. לצד פריטים אלה מוצגות עבודות של חמישה אמנים יהודים ישראלים עכשוויים, המקיימות שיח חזותי עם עבודות היודאיקה ההיסטוריות.

"בת קול - מבטים על אמנות ישראלית" - אשכול התערוכות הנוכחי, המשתרע על פני מרבית אולמות התצוגה במוזיאון, מוקדש לתולדות האמנות הישראלית. בתוך המרחב הפועם של המשכן לאמנות מושם דגש על קולו של האמן. הפרויקט "אסיפה" של דוד וקשטיין כולל עשרות שיחות מוסרטות עם אמנים, על מהות היצירה. "קינת הקאנון" היא תערוכה קבוצתית של חמישה אמנים המתמודדים עם סוגיית הקאנון של האמנות הישראלית מנקודת מבט אישית. התערוכה "הבחירות של ברטה אורדנג" מציגה את טעמה האמנותי של הגלריסטית הירושלמית ברטה אורדנג, שפרצה דרך לאמני אוונגרד ישראליים בניו יורק.

הוספת תגובה חדשה