דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

זו העת לפעול: חוברת סיכום כנס החינוך השמיני

לפני קצת למעלה מחודש התקיים כנס החינוך השמיני של התנועה הקיבוצית, וכעת מפרסם אגף חינוך את חוברת סיכום הכנס שמאגדת את כל מה שחוו משתתפי ומשתתפות במשך יומיים גדושים ומעניינים
כנס החינוך השמיני. צילום:רום כרמי
כנס החינוך השמיני. צילום: רום כרמי

כנס החינוך השמיני התקיים לפני כחודש, כשמדינת ישראל חווה זמנים קשים וקודרים למדינה, למוסדותיה, מערכותיה, לאזרחיה וגם למערכת החינוך. הדמוקרטיה, עוגני הבטחון הערכי של המדינה שלנו מתערערים, ואנו בוחרים להמשיך לחנך לאורם של הערכים האוניברסליים ובהם סולידריות, צדק חברתי, שוויון ערך האדם, שוויון הזדמנויות וקידום נשים והזכות לכבוד ולחירות. אנו מחוזקים מתוך אמונה שגם בימים סוערים ואפלים, בזכות היותנו חלק מתפיסה שיש לה שורשים וערכים – נדע לעמוד חסונים ויכולים אל מול החושך המאיים.

חוברת סיכום הכנס נוצרה עבורכם, מנהיגות ומנהיגים בחינוך הקיבוצי, המבינים שהיכולת והחובה להבטיח את המשכיותה של הקהילה הקיבוצית מחייבת את מעורבותה המלאה של מערכת החינוך בכל נתיבי הפעולה הקהילתיים לצד התמקצעות תמידית ומתמשכת של מערכת החינוך וצוותיה בהובלת מנהל.ת החינוך. בחוברת כנס החינוך השמיני, אותה ערכה אסנת חביב גל - מנהלת פיתוח תוכן והדרכה באגף חינוך, תמצאו את כל מה שחוויתם יחד לאורך הכנס: מצגות, מתודות, סיכומים ותמונות שיזכירו את רגעי ה"יחד".

דבי ברא"ס ראשת אגף חינוך: "אנחנו מזמינים אתכם ואתכן לעשות שימוש בתכני החוברת בעבודה מול כלל מעגלי השותפות של מערכת החינוך ולראות בנו, צוות אגף חינוך ומערך ההדרכה של התנועה הקיבוצית, שותפי דרך הנכונים לכל קריאה מצדכם".

לחצו כאן לקריאת והורדת חוברת הסיכום של כנס החינוך השמיני

הוספת תגובה חדשה