דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הרפסודיה יצאה לדרך במהדורת אקסטרה-לארג' מיוחדת!

ביום שלישי השבוע "נחתו" הרפסודות במשט הראשון של רפסודיה 2022 מתוך ארבע מחזורים שיתקיימו השנה, בהם יקחו חלק 3000 בני ובנות נוער מכ-150 קיבוצים מאילות ועד מעין ברוך, שחצו ויחצו את הכנרת בכ-140 רפסודות
הרפסודות של המשט הראשון "נוחתות" אל החוף. צילום רחפן: ניר לביא
הרפסודות של המשט הראשון "נוחתות" אל החוף. צילום רחפן: ניר לביא

ביום ראשון השבוע החל האירוע השנתי המרכזי של הקיץ באגף חינוך - המחזור הראשון של רפסודיית התנועה הקיבוצית, שלראשונה, בעקבות הביקוש העצום מכלל הקיבוצים ברחבי הארץ, תכלול ארבעה מחזורי שיט. למרבה ההפתעה המשמחת, הפעם הזינוק בביקוש היה אפילו גדול יותר מהמצופה והגיע ל-40%. בשל הביקוש הגבוה ועל מנת לאפשר את השתתפותם של כמה שיותר קיבוצים, הרפסודיה תכלול השנה רק את בוגרי כיתות י'-י"ב, ללא בוגרי ט' כמו שהיה נהוג עד כה. 

מלבד השיט ברפסודה ובניית הרפסודות, עוברים בנות ובני הנוער מעגלי שיח בנושאים הנוגעים בתרומה לצבא וחברה בישראל. נושא הרפסודיה השנה - "מתי אלמד לבחור נכון?" - יתמקד בבחירות שעושים בני הנוער, בחירות אשר יעצבו את חייהם הבוגרים בעתיד ואיך מתוך הבחירות הללו פועלים למען קידום החברה הישראלית. הנושא ישתקף גם בציורי הקבוצות על מפרשי הרפסודות.

כמדי שנה, גם הפעם יתקיימו טורנירי הספורט המסורתיים בכדורעף וכדורגל. עופר רימון האחד והיחיד שאמון על כך מדי שנה נפצע בעת מילוי תפקידו ואת מקומו חשו למלא יניב הגי ודניטו ונגרובסקי מהמטה השיתופי. החלמה מהירה לעופר!
במקום הראשון בטורניר הכדורעף זכתה הקבוצה מעין המפרץ ובמקום השני זכו השכנים מעברון בדרבי אזורי לוהט בגמר. בטורניר הכדורגל ניצחה בגמר בקרב פנדלים מותח הקבוצה מעמק חפר את הקבוצה משדה נחמיה שהגיעה למקום השני.

צפו כאן בתמונות מהמחזור הראשון

צפו בסיכום השיט של המחזור הראשון ממעוף הרחפן ובדיווח של סיגל גפני בחדשות הבוקר של קשת 12

הוספת תגובה חדשה