דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

העתיד כבר כאן - והוא בידיים שלנו

מנהל/ת בקיבוץ? את הכנס הזה אסור לך להחמיץ - שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין אגף חברה וקהילה לאגף כלכלה יוצר הזדמנות ייחודית לדבר על אחד האתגרים הכי גדולים שעומדים בפני הקיבוצים בעשור הקרוב: הצמיחה המואצת ומשמעויותיה עבור כולנו, לצד עדכונים מאחורי הקלעים על הסוגיות המרכזיות שעל סדר היום הכלכלי והחברתי בקיבוץ: הרפורמה בחקלאות, הבנייה והשיוך, המיסוי ואיך נשנה את תרבות השיח בקיבוץ 
כנס חברה וכלכלה

הקיבוצים שלנו צומחים ומשתנים בקצב הולך וגדל, יותר ויותר חברות וחברים חדשים מצטרפים, משבר הדיור, הציפוף, השיוך וכלל הקשיים שמערימה המדינה משפיעים על הקולטים, הנקלטים והמרחב הקיבוצי ובתוך כל אלה אנחנו עומלים להמשיך לקיים חינוך קיבוצי, תרבות קיבוצית, מערכת ערבות הדדית, קהילה רב דורית וגם להצליח להסכים על זהות משותפת. זה אפשרי בכלל? איך עושים את זה?!

"קפיצת גדילה" - כנס חברה וכלכלה המשותף, שיתקיים בשפיים ביום רביעי 8.6.22 בין השעות 08:30-15:00, יעמיד במרכזו את אתגר הצמיחה המואצת ויעסוק בה מזוויות שונות: נשמע על התהליכים הרחבים בעולם ובישראל והשפעתם על הבנייה והקליטה בקיבוצים, נדון ונתעמק בקשיים, במגבלות ובאילוצים שמציבה בפנינו המדיניות הממשלתית על זרועותיה השונות, נתוודע לנקודת המבט הפנים קיבוצית, ונקיים חשיבה אסטרטגית רב תחומית על פתרונות וכיווני עשייה חדשניים ופורצי דרך.

בחלק ראשון יתקיימו התכנסויות נפרדות של אגפי כלכלה וחברה, שיאפשרו התמקדות בנושאים שעל סדר היום של כל אחד מהאגפים. אגף כלכלה יעסוק בסוגיות החמות של הרפורמה בחקלאות, הסדר הביניים והבנייה בקיבוצים, התכנון, בניית ושיוך יחידות קטנות והמיסוי. אגף חברה יקדיש את המשבצת שלו לתרבות השיח והאקלים הקהילתי בקיבוץ, שכמו בעולם הסובב אותנו – מושפעים עמוקות מהשיח ברשתות החברתיות, מגמות חברתיות ותרבותיות והשפעות מגפת הקורונה.

בכנס ישתתפו שורה של דוברים מקצועיים שיציגו את השקפתם על הסוגיות שעל הפרק.

הכנס מיועד לכל ממלאות וממלאי התפקידים בתחומי הכלכלה, החברה והקהילה. אל תפספסו את ההזדמנות לחזק את העבודה עם הקולגות בקיבוצכם/ן באמצעות השיח והמפגש המשותף עם ידע, כלים, תפיסות ורעיונות חדשים!

לסדר היום של הכנס ולהרשמה – לחצו כאן

הוספת תגובה חדשה