דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הסדר הביניים הוארך בשלושה חודשים נוספים

ביום שלישי השבוע (15.3) התקיימה ישיבת מועצת מקרקעי ישראל ואחד מהנושאים שעל סדר יומה היה הארכת הסדר הביניים בשלושה חודשים לקיבוצים אשר טרם הגישו בקשות לשיוך דירות
בניית השכונה החדשה בקיבוץ סופה
בניית השכונה החדשה בקיבוץ סופה

כזכור, לאחר מאבק עיקש שהתחולל מאחורי הקלעים אישרה בחודש דצמבר מועצת מקרקעי ישראל את הארכת הסדר הביניים בתהליך השיוך בקיבוצים בשנה נוספת לקיבוצים הנמצאים כבר בתוך התהליך, ולקיבוצים שטרם קיבלו החלטה בנושא ניתן חלון של שלושה חודשים להצטרף ולהיכנס להסדר הביניים. חודש קודם לכן הצהיר מנכ"ל מקרקעי ישראל, עו"ד יעקב (ינקי) קווינט, בכנס הנהגות הקיבוצים כי הסדר הביניים יוארך. למרות זאת, גורמים במועצת מקרקעי ישראל פעלו לשים מקלות בגלגלים.

בישיבה שהתקיימה השבוע, הציעו ברשות מקרקעי ישראל להאריך עד סוף יוני 2022 את היום הקובע של הסדר הביניים בקיבוצים שטרם הגישו בקשות לשיוך דירות. פרטים נוספים ינתנו בהמשך.

דגן יראל, רכז קרקעות, תשתיות ובנייה בתנועה הקיבוצית, מוסיף כי "המלצתנו כתמיד לקיבוצים שטרם הגישו בקשות לשיוך היא לא להתמהמה, אלא להתקדם במהירות להחלטה ולעשות מה שנדרש על מנת להגיש בהקדם. אין לדעת לכמה זמן יישאר חלון ההזדמנויות הזה מעבר לשלושת החודשים הקרובים".

הוספת תגובה חדשה