דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"הנוף מספר את הסיפור של המקום" – הכנת מדריכים למסע י"ב 2021

ביום רביעי, התקיים חלקה הראשון של הכנת מדריכי הנעורים, לקראת "מסע יב" 2021 בחבל אילות. מעל ל-70 מדריכי נעורים ונציגי מועצות אזוריות, השכימו קום והדרימו "דרומה, דרומה לאילת" (כמעט) למפגש בלתי אמצעי עם חבל ארץ מיוחד, בו ייערך השנה לראשונה(!) מסע י"ב 
מדריכי ומדריכות הנעורים מהקיבוצים עורכים היכרות עם מסלול האופניים של מסע י"ב 2021
מדריכי ומדריכות הנעורים מהקיבוצים עורכים היכרות עם מסלול האופניים של מסע י"ב 2021

המדריכים והמדריכות שהגיעו ליום ההכנה זכו למפגש מיוחד עם ד"ר חנן גינת, ראש המועצה האזורית חבל אילות. בדבריו, חיבר חנן את הנוכחים לאופיו הייחודי של האזור, לתחושת השליחות של אלו שבחרו להקים את ביתם ביישובי המועצה, ולתשומת הלב הרבה שמקדישים ממלאי התפקידים במועצה (ובראשם חנן) לעשייה, לאנשים, לאיכות החיים, לחדשנות ומעל לכל - לחינוך. ראיה לכך, פוגש כל מי שמגיע לבית המועצה בצורת המילים שכתובות בו: "האחריות לשרת את התושבים והישובים. הזכות ליצור, ליזום ולהגשים חלומות". 

בהמשך היום, המדריכים והמדריכות זכו להסברים ולמדו להכיר את תוואי הרכיבה, אשר מתחיל בפארק תמנע ויוצא ממנו אל מרחבי חבל אילות, את מתחמי הלינה ואת שותפי הדרך למסע – מדריכי הנעורים וצוות אגף חינוך בתנועה, תוך כדי לימוד הסיפור של המקום, כפי שחנן הציע לנו, מהשטח ומהנוף.

בחודש הבא (7/11) יתקיים בבית התנועה הקיבוצית בתל אביב, יום ההכנה הנוסף, שיעסוק בציר החינוכי ובתכני המסע. תפיסת העבודה של אגף חינוך היא שלכל פעילות חינוכית יש התחלה, אמצע והמשך. יום ההכנה במוא"ז אילות התחיל המפעל עבור המדריכים, וכעת, מקומם של מנהלי החינוך בקיבוצים לגבות ולתמוך בהיערכות החינוכית והלוגיסטית של בני הנוער והמדריכים, לקראת המסע. הכנה מיטבית, תיצור תנאים טובים יותר, שיאפשרו חוויה משמעותית לכל השותפים לדרך. לחצו כאן למידע נוסף על מסע י"ב וכל המסמכים ומה שדרוש להרשמה אליו.

בהצלחה לכולנו!

הוספת תגובה חדשה