דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הנהגת התנועה הקיבוצית קוראת לפעילי התנועה ולכלל חברי וחברות הקיבוצים להתחסן

על מנת לסייע בבלימת המגיפה ולהקל על חזרה בטוחה ומהירה ככל הניתן לשגרת פעילות, לרבות האפשרות למפגשים פיזיים - הן פנימיים והן חיצוניים, כפי שיאושרו על ידי המדינה, קוראת הנהגת התנועה הקיבוצית לפעיליה ועובדיה כמו גם לכלל חברי הקיבוצים, להשלים את תהליך החיסון בהקדם האפשרי
מוקד חיסוני קורונה של קופת חולים כללית.  צילום: דוברות הכללית
מוקד חיסוני קורונה של קופת חולים כללית. צילום: דוברות הכללית

בנוסף, בוחנת הנהגת התנועה את האפשרות למנוע, גם לאחר סיום הסגר, מפעילים שלא יתחסנו מלהשתתף בפעילות ומפגשים בקיבוצים. זאת על מנת למנוע חשש להדבקה והפצת המגפה על ידי אנשי מטה התנועה.

בהנהגת התנועה מדגישים כי משמעות החיסון איננה רק דאגה לבריאותם האישית של המתחסנים, אלא הערכה כי הוא מסייע במניעת הפצת המגפה ופגיעה באוכלוסיות, אשר המחלה מסכנת את חייהן. 

לפיכך מדגישה הנהגת התנועה הקיבוצית כי "אנו רואים בהתחסנות פעולה של ערבות הדדית, הבאה להגן על אוכלוסיות בסיכון ולאפשר פתיחה מחודשת של המשק והחזרתה של מערכת החינוך לפעילות".

יצויין כי כל חברי הנהלת התנועה הקיבוצית נתנו מיוזמתם דוגמא אישית, השלימו (או בדרך להשלים) את שני החיסונים וקבלת "אישור ההתחסנות" ממשרד הבריאות.

אנו מקווים שבימים הקרובים ישלימו כל אנשי המטה את שני סבבי החיסון, למעט כמובן עובדים ופעילים אשר יש להם מניעה בריאותית להתחסן.

אנו סבורים כי זוהי חובתנו כאנשי ציבור לתת דוגמא אישית ולפעול כמיטב יכולתנו בכדי לעודד את חברי הקיבוצים להגיע לאחוזי החיסון הנדרשים על מנת לעצור את התפשטות המגפה בארגון בו אנו פועלים, בקהילה בה אנו חיים ובחברה הישראלית כולה!

לסיום נבקש להזכיר לכולנו כי גם לאחר החיסון עדיין מצווה על כולנו להישמע להנחיות ולשמור על בריאותנו ובריאות הסובבים אותנו.

ניר מאיר, מזכ"ל התנועה הקיבוצית
גיל לין, המשנה למזכ"ל התנועה
הדס דניאלי ילין, מנכ"לית התנועה

 

הוספת תגובה חדשה