דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הגביע חזר לגלבוע!

ליגת התיכונים בכדורסל הגיעה לסיומה בשבוע שעבר כאשר נבחרת התיכון הרב-תחומי "עמל עמק-חרוד" זכתה באליפות התיכונים לאחר ניצחון בגמר 53:69 על תיכון 'חדש' ת"א. החבורה מהגלבוע הובילה החל משריקת הפתיחה ועד לסיום במשחק שנערך לעיני כ-1000 צופים רועשים (תחת מגבלות קורונה), באולם 'אנרבוקס-פיס' בחדרה
הגביע חזור לגלבוע! צילום: רום שקד
הגביע חזור לגלבוע! צילום: רום שקד

 זוהי זכייה שלישית של התיכון מהגלבוע בשמונה השנים האחרונות, לאחר שנבחרת הכדורסל שלו זכתה גם בשנת 2013 ובשנת 2017 בגמר מיתולוגי מול כוכב 'עירוני חדש', העונה לשם דני אבדיה. השנה, האליפות הגיעה לאחר עונה מושלמת עם 12 ניצחונות וללא הפסדים כלל בכל הטורניר. הקפטן זיו וייסמן (ממולדת) שעלה לשחק למרות פציעה, ניב למפרט (שנבחר למצטיין במשחק), ויואב ברמן שנבחר לשחקן העונה בליגה, הובילו את החבורה מהגלבוע עם יכולת נהדרת.

לטורניר היוקרתי מעפילות 16 קבוצות מתוך למעלה מ-5020 נבחרות מתיכונים בכל הארץ. ההישג השנה, והזכייה השלישית בפרק זמן קצר, מעידים על מגמה מובהקת, בהובלת המועצה, מועדון הכדורסל המקומי (גלבוע/מעיינות) וביה"ס, של השקעה ורוח מיוחדת, הנמשכת כבר 13 שנים ומוכיחה עצמה כל פעם מחדש. 

כעת, צפויים שחקני עמק-חרוד, לככב ולהוביל את הקבוצות 'נוער-על' 'ונוער-לאומית', במסגרת מועדון הספורט גלבוע/ מעיינות (בניהולו של לירן וינקור). נציגי קבוצת עמל, שנכחו במשחק בירכו את ראש המועצה, ואת מנהלת בית הספר לילך שטיין על הזכייה באליפות, ועל המשך פאר היצירה בכדורסל בגלבוע. בתיכון לומדים כיום כ- 1200 תלמידים מ- 45 ישובים שונים.

"הרוח הערכית הנושבת בגלבוע - היא המשאב הכי משמעותי ואיתן לטיפוח", אמר עובד נור, ראש המועצה האזורית גלבוע. "בזכות הרוח קמה ההתיישבות, בזכות הרוח אנו כובשים את פסגות המצוינות בספורט, ובזכות אותה רוח ייחודית מקודם החינוך בגלבוע". 

הוספת תגובה חדשה